2 TV's aansluiten problemen met HD

  • 14 February 2014
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken


Hoi allemaal,





Een tijdje geleden kocht ik mij een tweede decoder aan in een Belgacom-winkel.


Vooraf had ik me goed geïnformeerd: ik had op de website van Belgacom de 'test' gedaan of het mogelijk was in mijn regio om op 2 tv's HD te kunnen kijken. Volgens de website kon dat.


Thuisgekomen met de decoder had ik echter meteen het probleem dat ik dus GEEN HD kon kijken op deze decoder wegens 'te weinig bandbreedte'. Dus ... een mailtje gestuurd naar Belgacom-klantendienst waar ik het antwoord kreeg dat in mijn regio geen mogelijkheid was om op 2 TV's HD te kijken.


Misleiding, gemakzucht of een foutje op de website? (Laat ons hopen dat het de eerste twee NIET zijn hé!?) Zijn er nog die dit probleem hebben? Misschien is er iemand van Belgacom zelf die mij een beetje meer uitleg kan geven.



En indien het inderdaad niet mogelijk is, hoe zit dat dan in de toekomst? Zijn er plannen om het HD-netwerk uit te breiden?





Groeten


Pol

1 reactie



En indien het inderdaad niet mogelijk is, hoe zit dat dan in de toekomst? Zijn er plannen om het HD-netwerk uit te breiden?



Dit laat je best eens navragen door ⚊▶ http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" jquery1389694219932="18 ◄▬(klik-hier) en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'

Reageer