< 2 maanden klant en reeds inzinking nabij !!

  • 21 February 2012
  • 6 reacties
  • 551 Bekeken

beste,


op 29-12-2011 werden wij geînstalleerd als nieuwe BGC-klant voor TV-INT en 2 x mobiel. Bij de opmaak van het contract werd mij gegarandeerd (!!) dat we recht hadden op de gratis tv 22" én dat ik (als jarenlange proximusklant, dus ook BGC eigenlijk want dat is 1 pot nat) mijn quasi verplicht verzilverde gratis belminuten (opgeteld een goede 4 uur bellen !!) ging behouden bij overstap van Px naar BGC.

op de eerste factuur bleek al dat van dat laatste niks klopte, met als gevolg : 4 uur gratis bellen door mijn neus geboord.

dank u Belgacom.

enige dagen geleden stuurde ik een mail, om te horen of het normaal was dat ik nog steeds aan het wachten was op mijn gratis tvtoestel (bevestiging inschrijving was reeds op 9-11-2011 door mij ontvangen!!) en ik kreeg het leuke antwoord dat ik blijkbaar ineens niet meer voldoe aan de voorwaarden:

"Beste,

Tot onze spijt moeten we melden dat u niet beantwoordt aan de selectiecriteria van onze “Samsung-tv voor € 1/€ 200 Cash back”-actie.

Om van deze actie te genieten, moet u voldoen aan de volgende eisen:

-een NIEUWE Belgacom TV- en Internet-klant worden tussen 26/09 en 31/12/2011; --> u bent klant sinds 16/01/2012 voor Belgacom tv -u inschrijven op www.belgacom-tv-actie.be met uw klantennummer en de juiste persoonlijke gegevens; -geen mobiel Generation MTV- of XL-abonnement hebben in het kader van een Pack met Belgacom TV en Internet --> u heeft een MTV Generation bundel

Jammer genoeg kunnen we u dus niet laten genieten van deze actie.

Toch danken we u voor uw vertrouwen in Belgacom.

Met vriendelijke groeten,

Het Belgacom TV-team"



->-> beste belgacom, mijn vertrouwen slinkt met de dag. Ten eerste zijn wij wel degelijk aangesloten op 29-12-2011. Zoniet, vraag ik mij af wat u technieker hier dan een 2tal uur heeft uitgespookt in onze woonkamer en garage ???

Ten tweede, ik ontving wel degelijk de bevestiging dat ik recht had op het TVtoestel voor 1 euro, waarom nu ineens dan niet meer ???

Ten derde, beste belgacom, ben ik absoluut geen tevreden nieuwe klant. Dit door uw klachtenbehandeling, de professionaliteit van uw klantendienstmedewerkers, de technische werking van uw opnametoestel, ... Ofwel geeft u uw klanten waarop ze recht hebben, en maakt u de beloftes waar die uw medewerkers doen aan nieuwe potentiele klanten (u weet wel, diegene die de mooie beloftes krijgen, maar na installatie en contractuele verbinding in de kou staan) ... Ofwel ontbindt u onze contractuele verbintenis, stelt u mij vrij van enige minimumduur voor elk van onze 4 produkten (internet + belgacom tv + 2xmobiel) en ga ik met plezier terug naar onze vorige leverancier.

Aan u de keuze.

een alternatief is natuurlijk ook nog altijd een klacht wegens bedrieglijke reclamepraktijken.






6 reacties

Beste Ann,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnummer of klantennr, contactnr) even doorsturen?

Ik kijk dit dan even na in onze systemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
hallo ann,


ik herken me volledig in u verhaal , namelijk ook sinds 31/01/2011 klant bij belgacom ook voor telefoon,internet,tv en 2 gsm (mtv generation) ook ons werd door een zeer vriendelijke mevrouw een tv beloofd netjes ingeschreven op de site een bevestiging gekregen dat we op de hoogte gebracht zullen worden indien onze tv in het dichtsbijzijnde kiala punt was, tarara nog niets gehoord maar het ergste vanal is het volgende :



-onze gsm's en vaste telefoon zijn afgesloten wegens onbetaalde factuur , onbetaalde factuur ????? het enige dat we liggen hebben is een factuur die tegen 05/03/2012 moet betaald worden mijns inzien zijn wij toch nog geen 05/03/2012???!!!???? nu na wa speurwerk want dit moet je toch zelf doen want geen telefoon wil zeggen geen klantendienst meer kunnen bereiken aja hoe kan je dan iets vragen ??????? zie ik lang geleden (meer dan 6jaar) was ik klant bij proximus toen woonde ik op een ander adres , bij het aansluiten bij belgacom nu heb ik direct geantwoord op hun mail dat het niet dat adres was maar een ander (heb bewijs nog liggen) maar wat zie ik nu dat ze de eerste facturen naar daar hebben gestuurd wetende dat de instalateur naar hier geweest is begrijp wie begrijpen kan nu moraal van verhaal die facturen hebben wij nooit ontvangen dus niet kunnen betalen en toch worden we afgesloten is hun euro dan niet gevallen dat ze een nu een ander adres hebben gebruikt ik begrijp dit niet , ik hoop dat dit vlug inorde komt tuurlijk al verschillende mails gestuurd via contact pagina want ja bellen kunnen we niet 2 gsm en vaste telefoon afgesloten maar nog geen reactie gehad .


-Ann als je wil kunnen we samen een klacht indien voor bedriegelijke reclamepraktijken want dit moet stoppen al dik spijt van onze overstap na 10 jaar bij andere operator


En Eva kun je dit verklaren ?????????
Beste jurgen,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnummer of klantennr, contactnr) even doorsturen?

Ik kijk dit dan even na in onze systemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Ann,

Uw vraag over de Samnsung tv werd via dossier 14645892 naar de bevoegde dienst doorgestuurd.

Zij zullen u terug contacteren.


Beste Jurgen,

Uw vraag ivm de Samsung tv werd via dossiernr 14646095 naar de bevoegde dienst doorgestuurd.

Zij zullen u hierover terug contacteren.

Uw gsm's en uw vaste lijn heb ik terug in dienst gezet.

Van de facturen heb ik u een duplicaat per post gestuurd.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1
Helaas is het zo dat weinig mensen (ik ben daar ook bij) het geduld kunnen opbrengen om de voorwaarden helemaal grondig door te lezen. Toch heb ik de ervaring dat klachten correct behandeld worden, ook bij sommige mensen die zich hebben laten misleiden door reclame en niet de kleine lettertjes gelezen hebben. Ik heb daar alleszins positieve ervaringen mee. Ik heb er vertouwern in dat jullie klacht correct zal behandeld worden.
sinjoor72 ik denk dat de medewerkers van belgacom dan ook eens de kleine lettertjes moeten lezen waarom sturen ze dan een mail met code door om je te registreren op site voor gratis tv als dit niet klopt evenals zouden ze dit ook aan de telefoon kunnen vermelden dat he niet geldig is voor de formule dat je kiest of is dat teveel gevraagd ???ik veronderstel dat zij toch weten of je al dan niet recht hebt ze moeten dan geen activatiecodes doorsturen?!?


eva bedankt voor de snelle reactie, nu afwachten wat er gebeurd

Reageer