2-maandelijkse factuur naar maandelijks?

  • 2 February 2014
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken


Beste


Ik vraag mij af of men ook maandelijks een factuur kan krijgen i.p.v. 2-maandelijks?


Ik krijg nu om de 2 maanden een factuur (papieren versie) maar moest het mogelijk zijn om maandelijks te betalen zou ik dit via domiciliëring willen doen.


Met vriendelijke groeten

2 reacties

Beste Evelien,
De standaardfacturatie bij Belgacom
verloopt tweemaandelijks. Om de twee maanden krijgt u een rekening
met daarop :
- de gesprekken en uw verbruik van de
afgelopen 2 maanden en
- de abonnementsgelden voor de komende 2
maanden.
Wenst u toch een maandelijkse factuur:
Dat kan heel gemakkelijk in orde
gebracht worden, indien u al bent ingeschreven op onze groene factuur. In de e-Services toepassing -Mijn factuur
online- (www.belgacom.be/mijnfactuur), kunt u via de tab -instellingen- kiezen
voor een maandelijkse factuur.
Anders moet u zich eerst inschrijven op
onze beveiligde e-Services. De toegang is gratis. Zorg dat u uw laatste
papieren factuur bij de hand hebt. Deze
factuur bevat de informatie die u nodig hebt om u te kunnen identificeren:
- uw klantnummer,
- de factuurdatum,
- de activeringscode voor de e-Services,
die u bovenaan links vindt.
Als u bent ingelogd op de e-Services,
kiest u -Mijn factuur online-.
Vervolgens kiest u in de –Instellingen-
voor de groene factuur.
U kunt dan ook aangeven hoe u
gewaarschuwd wenst te worden: via email en-of via sms.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag gedaan. Mvg, Eva

Reageer