Vraag

2-in-1 Tablet laadt niet meer

  • 22 March 2017
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb een tablet gekregen bij mijn aansluiting en die is plots opgehouden met laden.
Geen probleem denk ik, even langs de proximus winkel. Die kunnen mij niet helpen want ik heb het daar niet gekocht, klantendienst bellen zeggen ze.
Bel ik naar de klantendienst, die zeggen dat ze geen tablet zien op mijn account, dus ik moet naar de winkel en zij moeten me een nieuwe geven.
De winkel zegt kunnen me niet helpen....... vicieuze cirkel dus.
Ik heb de tablet van hen gekregen maar niemand kan me helpen, en in nutteloos heen en weer geloop heb ik eigenlijk geen zin.
Heeft iemand anders dit meegemaakt of weet iemand wat ik nu juist moet doen...? Ik vertrek binnenkort op reis en had de tablet graag in orde gehad, heb er desnoods ook voor betaald...

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Kurt,

Dit heeft betrekking op de tabblad die je gekregen hebt op 22/06/2016? U kan best eens contact opnemen met het repair center Dynafix. Hier zullen ze dit verder consulteren. Je ken ze bereiken op het nummer 080/15 690.

Oprechte excuses voor de hinder hiermee!

Mvg, Nicky
Reputatie 7
Badge +6
Het is misschien een overbodige vraag, maar heb je al eens geprobeerd met een andere lader? Ik vraag dat omdat ik dat ook eens heb voorgehad. Het lag helemaal niet aan het toestel, maar aan de lader. Je weet maar nooit.

Reageer