2 HD Belgacom Decoders

  • 20 December 2011
  • 14 reacties
  • 3734 Bekeken

Reputatie 1
De ene kun je kopen voor 199 euro voor de eerste TV. Voor een tweede TV koop je dan die van 99 euro. Wat kan die van 199 euro wat die van 99 euro niet kan?


Prettige kerstdagen en een voorspoedig 2012.

14 reacties

Badge
En de mijne kan je nog voor minder kopen.
Niet zo veel verschil:

"Verschil tussen V4 en V3 decoder"

♦ ♦ De V4 heeft:
  • snellere processor
  • dubbel zoveel RAM (512MB)
  • dubbel zoveel harde schijf (320GB)
  • modernere display
  • volledig andere design
  • echter maar 1 scartuitgang
Badge
Trouwens wat een decoder v4 betreft. Nog één week kan iedereen hem krijgen + afstandsbediening à85 €. Want anders blijft die hier ook maar in de weg staan.Moet enkel zeggen dat de harde schijf helemaal vol zit bijna.Enkele maanden gebruikt.Anders gaat hij terug naar belgacom shop.
die van €199 is een nieuwe (bij technische specificaties staat nog steeds harde schijf 160GB btw)



die van €99 is een refurbished model, dus geen nieuwe (bij specificaties staat ook harde schijf 160GB btw)



ik veronderstel dat als je de eerste koopt dat je wel degelijk een V4 decoder krijgt, maar uit de technische specificaties op de website kan ik dat niet opmaken, in tegendeel... er staat nog steeds harde schijf 160GB, dus kunnen ze perfect een V3 geven

mvg
Reputatie 1
Axana, waar woon jij ongeveer? Vorig jaar december hebben wij toch maar gratis Belgacom TV genomen. We hadden al VDSL Internet en Telefonie van Belgacom. Dus wij dachten waarom niet? Moesten we toch een decoder kopen voor 75 euries. Die heeft dus geen HDMI. We kunnen dus nog steeds geen HD kanalen bekijken. Als jij nu in Limburg woont??? Die harde schijf kun je gewoon weer leegmaken.
Reputatie 1
@Xenne: Ja dat had ik gezien allemaal. Ik vroeg mij dus hard af wat nu het grote verschil tussen de twee zou zijn behalve die 100 euro verschil in prijs.
nieuw vs hernieuwd

en als je de dure koopt wellicht een V4, en de hernieuwde een V3... maar ze moeten dan de specificaties eens aanpassen op de site

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Axana woont in regio Antwerpen. Die harde schijf kan je inderdaad leegmaken. Gewoon elk programma verwijderen. Moet wel aangesloten zijn aan het TV-netwerk, anders is het een dood ding....
Badge
@ Reinder1965 ik woon te merksem dit is net voor Antwerpen.
Badge
In ieder geval die prijs van 85€ blijft nog heel de week geldig voor iedereen tot zondag v4+ allernieuwste afstandsbediening.Dan terug naar de winkel.


Prettige feestdagen
Reputatie 1
Dank voor alle antwoorden. Heel jammer Axana, op zich had ik wel een trip naar Antwerpen gepland als het een rustiger tijd was geweest. De komende dagen helaas andere plannen en met kerstdagen ook al afspraken.
Badge
Geeft niet bedankt alvast.
axana,
De oplossing voor je V4:
neem bgc Tv terug in huis en sluit je decoder aan en klaar is kees!Knipogen Lachen

Prettige feestdagen
Badge
Dat zou natuurlijk het gemakkelijkste zijn. Maar ik ga nu weer geen boet betalen, en telenet is nu wel duurder maar je moet dan ook weer het aantal voordelen er bij nemen.Voor jou ook prettige feesten.

Reageer