Beantwoord

2 gsm nrs op 1 abonnement is onmogelijk

  • 15 March 2016
  • 3 reacties
  • 767 Bekeken

Eind januari ging ik naar Proximus winkel om een tweede gsm nr op mijn abonnement te zetten. Oke maar bij de eerstvolgende faktuur zag ik dat ze mij dit nr aanrekenden. Terug naar Proximus winkel om dit te annuleren daar wij weinig telefoneren. Dit is normaal zegt de persoon want je kunt geen 2 gsm nrs op 1 abonnement zetten, hetgeen wij de eerste keer duidelijk gevraagd hadden of dit mogelijk was en er was ja gezegd . Goed echter na een week was het nr nog niet geblokkeerd. Derde maal naar Proximus winkel die een klachtbrief opmaakte en doorstuurde. Na een week dan maar eens zelf gebeld, gingen het oplossen zeggen ze. Na nog een week nog eens gebeld, met het antwoord dat ze dit niet telefonisch konden doen, ik moest naar een Proximus winkel. Vol goede moed terug naar Proximus waar ze het nog eens doorgegeven hebben aan desbetreffende dienst en joepie! 's avonds alles in orde. Nr was behouden en overgemaakt voor een Pre Pay card. Wacht het is nog niet gedaan. 3 dagen later bleek het ander nr. geblokkeerd, met de mededeling dat het saldo nul was en ik moest herladen met een Pre Pay Card. Dus nog maar eens gebeld en spijtig mevrouw maar dat kunnen wij telefonisch niet oplossen gelieve naar de Proximus winkel te gaan. Ik ben niet blond maar ik ben ook genen uil hé. Enfin dus morgen nog eens naar de Proximus winkel. Moest dit maar even kwijt.
icon

Beste antwoord door Gerda_018 19 March 2016, 14:47

Bekijk origineel

3 reacties

   ter info: twee simkaarten met het zelfde nummer bestaat ook
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_same_nb/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/2-sim-kaarten-met-hetzelfde-nummer.html
Elsa

Ben terug naar Proximus winkel geweest en men heeft mij verder geholpen (hoe het komt dat mijn gsm nr was afgesloten is een raadse voor iedereenl).
Ze hebben het moeten aansluiten eerst via Pay and Go en dan terug naar mijn abonnement. Dus 's anderendaags kon ik terug bellen.
Eerlijk is eerlijk, ik ben opgelucht en tevreden, vooral over Irene die mij in de Proximus winkel verder heeft geholpen en dit ook nog eens mee heeft opgevolgd. Ze heeft mij zelfs vandaag opgebeld en geinformeerd of nu alles in orde is. Irene, bedankt!
Allee einde goed alles goed, ik ben inderdaad ook altijd goed geholpen geweest in het Proximus center waar ik ga, maar mss is dit niet in alle Px centrums het geval, als ik soms de verhalen lees en hoor!

Reageer