Vraag

2 facturen op 1 maand betalen

  • 5 October 2016
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

beste proximus.

Wij zijn al een aantal jaren klant bij jullie en om eerlijk te zijn heb ik geen enkel probleem met jullie diensten, behalve dat ik de laatste 3 maanden 2 facturen te betalen krijg op 1 maand.
Om het even duidelijk te maken normaal betaal ik tegen de 5 de van de maand mijn factuur en nu krijg ik al facturen om te betalen vervaldatum op de 25ste van de maand of op de 30ste van de maand.Ik heb de klantendienst hiervan op de hoogte gebracht en krijg dan een dubbelzinnig antwoord dat er niets kan aan gedaan worden en ik zal het letterlijk zeggen het nieuwe software programma kan niet aangepast worden.Nu moet ik elke maand bellen naar proximus om te vragen of er een uitstel van betaling kan zijn tot op de 5 de van de maand.Met dan steeds een brief van Brussel om te zeggen dat het toegestaan is maar dat men verlangt dat de factuur op tijd moet betaald worden.Ik voel me een beetje bedrogen en kijk uit naar een antwoord hier op alvorens te overwegen om een andere provider aan te spreken. om eerlijk te zijn ik betaal per maand en geen 2x.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag philip_016,

De info die je gekregen hebt is correct.

Wij kunnen uitzonderlijk de facturatieperiode aanpassen. Wil je de vervaldatum in het begin of tegen het einde van de maand?

Groetjes,

Antonella

Reageer