2 decoders en opname via computer

  • 3 February 2012
  • 11 reacties
  • 754 Bekeken

Ik zou overwegen een tweede decoder aan te schaffen,maar hoe zit dat dan met opnemen met de computer ?Komen dergelijke opnames dan op alle 2,wie weet het?

michel

11 reacties

Het hangt van je profiel af hoeveel streams je kunt binnen trekken

Mvg
Je kan meer vinden hieromtrent op mijn blog => hier

Dan kan je één van de volgende resultaten krijgen:
• 2 tv's waarvan 1 in HD (12 / 1 profiel)
• 2 tv's waarvan 2 in HD (16,5/2 profiel)
• 3 tv's waarvan 2 in HD (20 / 2 profiel)
• 3 tv's waarvan 3 in HD (30 / 6 profiel)

kijk eens op je webinterface http://192.168.1.1 naar down en upload snelheid hoeveel dit is .

Mvg
De vraag is eigenlijk op WELKE decoder desream dan terecht komt bij computer opname !ter inlichting, downstream=20048 kbps, up= 2032,domwnstream trainnind margin 28.1 db
Dit wil zegen 2 HD streams en 1SD streaam tegelijk mogelijk.
Bij opname PVR op decoder 1 staat de opname alleen op dec1 en kan je niet bekijken via dec2 bvb hetzelfde voor PVR opname op dec2 .....
bij nPVR opname blijft het opgenomen programma beschikbaar op de BGC servers dus speelt geen rol of je die nu opgenomen hebt in nPVR op dec1 of dec2 en kan je bekijken op eender welke decoder.
PS: "2 HD streams en 1SD streaam tegelijk mogelijk" NetwerkOpnames (nPVR) tellen niet mee (hiervoor heb je geen stream nodig).

Ik heb geen ervaring met TV on PC opnames maar daar gelden dezelfde regels als voor een decoder zoals hierboven uitgelegd.

Kan je via je computer ook PVR opnames doen ? (nog nooit gedaan )

Mvg




De vraag is eigenlijk op WELKE decoder de stream dan terecht komt bij computeropname terecht! ter inlichting, downstream=200'! kbps,up=2032,downstream trainning margin 28.1
GESNOPEN 8 THANKS !
Reputatie 7
Badge +1
Netwerkopnames (via online TV-gids altijd) staan op alle decoders bij de opgenomen programma's (met 30d).

@Ricy, TVonPC is al een tijdje volledig gestopt. Ik hab alles van mijn PC verwijderd, want de opgenomen programma's waren toch ook niet meer toegankelijk met Players want versleuteld.

TV on PC , volledig gestopt" maar het bliift blijkbaar nog als test draaien.



Opgelet
: Belgacom TV On PC is momenteel enkel verkrijgbaar als testversie.
Het is mogelijk dat er zich nog fouten voordoen.
Nieuwe activaties zijn momenteel niet mogelijk.
Mvg


Reputatie 7
Badge +1
Klopt niet Ricy, is al sedert een aantal weken volledig gestopt. Heeft nog gedraaid tot 2e helft januari. Toen kreeg ik dat bericht bij het opstarten. Net zoals bij boeketten, verlies je ook de opgenomen programma’s die op je PC staan. Geen enkele Player krijgt die nog afgespeeld, want die zijn versleuteld (ging trouwens ook nooit via de decoder).
Reputatie 7
Badge +1











Klopt niet Ricy, is al sedert een aantal weken volledig gestopt. Heeft nog gedraaid tot 2e helft januari. Toen kreeg ik dat bericht bij het opstarten. Net zoals bij boeketten, verlies je ook de opgenomen programma’s die op je PC staan. Geen enkele Player krijgt die nog afgespeeld, want die zijn versleuteld (ging trouwens ook nooit via de decoder).
Reputatie 7
Badge +1












Klopt niet Ricy, is al sedert een aantal weken volledig gestopt. Heeft nog gedraaid tot 2e helft januari. Toen kreeg ik dat bericht bij het opstarten. Net zoals bij boeketten, verlies je ook de opgenomen programma’s die op je PC staan. Geen enkele Player krijgt die nog afgespeeld, want die zijn versleuteld (ging trouwens ook nooit via de decoder).

Reageer