1u gratis mobiel verbruik

  • 1 July 2013
  • 0 reacties
  • 149 Bekeken





Hallo



Ik had via mijn smartphone tot 4 maand geleden 1u gratis TV Overal, waardoor ik in totaal 2Gb mobiel verbruik had (1Gb van mijn gsm-abonnement + 1Gb via TV Overal).

Sinds een misverstand om mijn abonnement te veranderen is de extra Gb verdwenen.



Ik heb al via verschillende wegen de klantendienst gebeld en gevraagd of het mogelijk is om dit opnieuw te activeren.

Het verste waar ik was geraakt is dat ik de app op mijn smartphone moest verwijderen, opnieuw installeren en dan mijn gsm-nummer opnieuw invullen voor de optie 1u gratis TV Overal.

Enige probleem is dat dat geen oplossing heeft geboden. (ik zit nog steeds op 1Gb inbegrepen bij mijn gsm-abonnement)



Kan iemand mij hiermee verder helpen zodat ik terug 1u gratis mobiel TV kan kijken?



Gegevens:

fa335976

bruno.meeuws@skynet.be

mijn gsm.nr 0474 40 13 12

lijnnr. 03/385 28 40

klantnr. 855859



Alvast bedankt.



Mvg

0 reacties

Geen reactie

Reageer