1u gratis mobiel verbruik
Hallo
Ik had via mijn smartphone tot 4 maand geleden 1u gratis TV Overal, waardoor ik in totaal 2Gb mobiel verbruik had (1Gb van mijn gsm-abonnement + 1Gb via TV Overal).
Sinds een misverstand om mijn abonnement te veranderen is de extra Gb verdwenen.
Ik heb al via verschillende wegen de klantendienst gebeld en gevraagd of het mogelijk is om dit opnieuw te activeren.
Het verste waar ik was geraakt is dat ik de app op mijn smartphone moest verwijderen, opnieuw installeren en dan mijn gsm-nummer opnieuw invullen voor de optie 1u gratis TV Overal.
Enige probleem is dat dat geen oplossing heeft geboden. (ik zit nog steeds op 1Gb inbegrepen bij mijn gsm-abonnement)
Kan iemand mij hiermee verder helpen zodat ik terug 1u gratis mobiel TV kan kijken?
Gegevens:
fa335976
bruno.meeuws@skynet.be
mijn gsm.nr 0474 40 13 12
lijnnr. 03/385 28 40
klantnr. 855859
Alvast bedankt.
Mvg
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.