Skip to main content
Gisteren mijn 1ste aanrekening ontvangen en al volledig foutief! geen enkele beloofde korting ontvangen!

Ons klantnr is 620260406.

Het realaas:

1 april: Proximus vertegenwoordiger komt langs en verkoopt Familus met bijkomend 1 maand gratis Wanagogo. We ondertekenen het contract. Op dat moment loopt ook nog steeds de proximus promotie voor nieuwe klanten.

Deze promotie loopt tot en met 2 april. Een uur later krijg ik via email de overeenkomst met vermelding van 1 maand gratis Wanagogo. De proximuspromotie voor nieuwe klanten staat echter niet vermeld.

3 april: We krijgen een email "bevestiging van uw aanvraag" met de bijhorende prijs. Er staan hier geen promoties in vermeld.

6 april: We mailen naar de afzender (OCTemail@proximus.com), met de vraag of we toch de proximus promotie krijgen die liep toen we het contract ondertekend hebben. Op 6 April, om 10.02 krijg ik telefoon van proximus als reactie op mijn e-mail. Er wordt duidelijk gesteld dat we 15€/maand korting krijgen gedurende de eerste 6 maand. De promotie van 3 maand gratis Netflix kon Proximus omwille van technische redenen niet meer geven, maar zou gecompenseerd worden door 30€ korting op de eerste factuur.

24 april: We krijgen de eerste aanrekening voor de periode: 14april-30 april. Hier is de korting van 15€/maand en de eenmalige korting van 30€ niet opgenomen. Ook de gratis Wanagogo pass wordt aangerekend. We bellen daarop naar de klantendienst. We krijgen als antwoord dat de korting van 15€/maand pas vanaf volgende maand zou toegekend worden.

Voor de korting van 30€ kunnen ze niet helpen, gezien die persoon geen kortingen kan toekennen. Deze korting is ons echter telefonisch beloofd door Proximus, ter compensatie van 3 maand Netflix. Ook voor de aangerekende Wanagogopast is nog geen oplossing.

Graag een oplossing!!!
Dag Toon-stephanie,

Ik heb dossier 42362452 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Hallo, we zijn nog niet gebeld geweest. Kan dit asap in orde gebracht worden? Eventueel ons telefoongesprek herbeluisteren van 6 april? dan hoor je direct wat ons telefonisch beloofd werd. en moeten we de foutieve factuur nu al betalen (ik zou niet graag nog een boete ontvangen ook)?

mvg,

Stephanie
Dag Toon-Stephanie, dossier is nog in behandeling, gaat zo spoedig mogelijk gecontacteerd worden door de bevoegde diensten. Groetjes, Nicky

Reageer