Beantwoord

1919

  • 28 juni 2017
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Deze dienst werkt nog steeds niet bij ons. Vorige week heb ik de klantendienst gebeld hierover, deze persoon vertelde me dat dit wel actief stond en moet werken. Maar nog steeds niets... Hoe kan ik dit wel laten werken?
icon

Beste antwoord door sabineb 28 juni 2017, 13:09

Hi Melissa



Ik vind hier niet direct een verwijzing naar een andere post. Over welke dienst heb je het? wat is het probleem?



mg sabine
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Melissa

Ik vind hier niet direct een verwijzing naar een andere post. Over welke dienst heb je het? wat is het probleem?

mg sabine
Reputatie 4
Badge +2
Gevonden in het forum archief

Dag ...
Administratief stond dit inderdaad actief op je lijn, maar technisch was het niet geactiveerd. Ik heb dit bij deze in orde gebracht. Nu zou 1919 moeten werken als je er naar belt.
Mvg,
...


Best een bericht sturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met je klantnr ed.

Reageer