Deze dienst werkt nog steeds niet bij ons. Vorige week heb ik de klantendienst gebeld hierover, deze persoon vertelde me dat dit wel actief stond en moet werken. Maar nog steeds niets... Hoe kan ik dit wel laten werken?
Bladzijde 1 / 1
Hi Melissa
Ik vind hier niet direct een verwijzing naar een andere post. Over welke dienst heb je het? wat is het probleem?
mg sabine
Ik vind hier niet direct een verwijzing naar een andere post. Over welke dienst heb je het? wat is het probleem?
mg sabine
Gevonden in het forum archief
Dag ...
Administratief stond dit inderdaad actief op je lijn, maar technisch was het niet geactiveerd. Ik heb dit bij deze in orde gebracht. Nu zou 1919 moeten werken als je er naar belt.
Mvg,
...
Best een bericht sturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met je klantnr ed.
Dag ...
Administratief stond dit inderdaad actief op je lijn, maar technisch was het niet geactiveerd. Ik heb dit bij deze in orde gebracht. Nu zou 1919 moeten werken als je er naar belt.
Mvg,
...
Best een bericht sturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met je klantnr ed.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.