14 dagen technisch probleem nazicht verbruik Daily Travel Passport

  • 17 July 2017
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Indrukwekkend. In de twee weken dat ik in het buitenland zit en probeer m'n verbruik te consulteren:

Daily Travel Passport

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Gerard, Excuses. Kan je ons het betrokken gsm nummer via privébericht doorsturen ? in welk land zit je/ben je geweest ? groeten, Tina
Naar wie moet het privé-bericht gestuurd worden? Zit in Frankrijk en ga morgen naar huis, zal van daar antwoorden.
privébericht
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer