Skip to main content
Beste,



Ben gecontakteerd geweest door een Callcenter voor Proximus TV en ik zou het graag willen proberen.



Als ik binnen de 14 dagen telefonische (080022800) Proximus TV wil opzeggen word er iets aangerekend bvb de dagen dat ik het heb gebruikt of zijn daar voorwaarden aan verbonden.



Graag u reactie

Mvg

😃
Hallo Johny,



Zie algemene voorwaarden:



http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_ProximusTV_2014_NL_proximus.pdf/GTC_ProximusTV_2014_NL_proximus.pdf



Met vriendelijke groeten,



Joël
Beste Joël,



Dat is een hele boterham moet je even tijd hebben om in te bladeren en te bestuderen.



Bvb op een zondagnammiddag wanneer het zonnetje niet schijnt...



Ik dacht dat mn deze voorwaarden uit het hoofd kende via deze forum..



Alvast bedankt voor je reactie en info.



Mvg

Mario
Dat zijn die voorwaarden die iedereen aanvinkt voor akkoord zonder er ooit een letter van te lezen....meestal is het (bewust) juridisch koeterwaals..🆒
Dag Mario,



Wat de aanbiedingen betreft, kan de klant tijdens de eerste maand van het initiële abonnement zijn bestelling zonder boete wijzigen of opzeggen en slechts de kosten betalen, pro rata van het aantal dagen dat hij het abonnement op het aanbod heeft genoten.



Groetjes,



HeidiE

Reageer