12 X 3€ korting
Begin november kreeg ik telefoon van Belgacom en vertelde men mij dat ik 12 keer 3€ korting krijg op mijn facturen, paar dagen nadien ook nog een brief met de zelfde uitleg.
Nu op het einde van de maand zie ik online op mijn factuur dat het er toch niet is afgegaan.
Ik weet niet waarom ze dan bellen.
Email sturen gaat niet, factuur online betwisten gaat ook al meerdere maanden niet meer en een half uur aan de telefoon naar een muziekje luisteren heb ik geen zin in.
Gaat het hier om onlinegegevens 'nog niet gefactureerd'? Dan moet je je nog geen zorgen maken. In die gegevens wordt geen rekening gehouden met mogelijke kortingen.Amls het wél de definitieve factuur is in PDF (afdrukbaar), dan moet je direct contact opnemen met de klantendienst, die onmiddellijk een creditnota zullen genereren.
Heb geen zin om een half uur een muziekje te beluisteren aan de telefoon.
via PB aan Eva van Belgacom dan
A
Beste MW,
Bij de fictieve opmaak van de volgende factuur wordt de korting verrekend.
Dat wil zeggen dat de korting effectief actief staat vanaf 01/12/2013.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bij de fictieve opmaak van de volgende factuur wordt de korting verrekend.
Dat wil zeggen dat de korting effectief actief staat vanaf 01/12/2013.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Jamo,
Ook bij de fictieve opmaak van jouw volgende factuur wordt de korting verrekend. Dat wil dus zeggen dat de korting ook effectief actief staat vanaf 01/12/2013.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ook bij de fictieve opmaak van jouw volgende factuur wordt de korting verrekend. Dat wil dus zeggen dat de korting ook effectief actief staat vanaf 01/12/2013.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.