Skip to main content
Hallo iedereen,

Sinds vandaag heb ik een zeer merkwaardig gsm probleem...Sinds 19u vandaag was ik volop aan het smsn tot dat ik opeens van die ene persoon waar ik mee bezig was niets meer ontvangde... ik kan wel nog smsn sturen en zei ontvangt het ook maar telkens als ze iets terugstuurt ontvang ik het niet meer...raar maar waar toonde die persoon via facebook een screenshot waar ik de verzonden berichten inzag die werden verstuurd naar me, maar die heb ik nooit gekregen... het is nu ongeveer 00:00 u in de nacht en die persoon heeft nog berichten gestuurd naar me maar ik heb ze nooit gekregen... ze zijn effectief wel verzonden naar me heb ik gezien via screenshot op facebook ! Ik vind dit een zeer raar voorval want heb het nog nooit meegemaakt... het is alleen bij die ene persoon dat ik het heb bij al derest kan smsjes sturen en ontvangen en omgekeerd ook maar alleen bij die ene persoon gaat dit niet ik ontvang niets meer terwijl zij wel nog alles ontvangt...

Mijn gsm is samsung galaxy s6 edge

Haar gsm is iphone SE

Hopelijk kan iemand mij van dit lastig probleem verhelpen

Mvg,
Misschien staat er toevallig geen blokkering op haar nummer ingesteld in je toestel, als ze belt naar u lukt dat dan nog.

Reageer