Ik heb sins kort twee decoders in huis.
De ene opname is beschikbaar via beide decoders, de andere niet.
Hoe komt dit?
Kunnen opnames ook naar de tweede decoder doorgestuurd worden?
Bladzijde 1 / 1
Da's nogal simpel. De opnames die op beide decoders beschikbaar zijn werden op het netwerk opgenomen (nPVR) en blijven 30 dagen beschikbaar. De andere zal op de harde schijf van die decoder opgenomen zijn (PVR) en blijft onbeperkt beschikbaar door de aard van de zaak enkel op die decoder (die staan niet met mekaar in netwerk).
Opnames gaan in principe altrijd eerst naar de harde schijf, tenzij er een conflict is met een andere reeds geplande opname, dan kiest het systeem voor netwerkopname (enkel voor toelaten zenders). Als je via de online TV-gids opnames plant, gaan die altijd op het netwerk.
Opnames gaan in principe altrijd eerst naar de harde schijf, tenzij er een conflict is met een andere reeds geplande opname, dan kiest het systeem voor netwerkopname (enkel voor toelaten zenders). Als je via de online TV-gids opnames plant, gaan die altijd op het netwerk.
hallo
De opnames die je opneemt in npvr kan je op bijde decoders bekijken. npvr opnames zijn opnames die maar 30 dagen bewaard worden. Deze opnames staan niet op je harde schijf van je decoder maar op een server van belgacom. Daarom kan je ze op bijde decoders bekijken. Opnames die je opneemt in pvr die kan je enkel op de decoder zien waar je deze hebt ingesteld om op te nemen. Deze opname wordt wel op de harde schijf van je decoder opgenomen.
Je kan niet alle zenders opnemen in npvr. De lijst met deze zenders ken ik niet vanbuiten maar vast zijn er andere forumleden die dit wel weten.
mvg
De opnames die je opneemt in npvr kan je op bijde decoders bekijken. npvr opnames zijn opnames die maar 30 dagen bewaard worden. Deze opnames staan niet op je harde schijf van je decoder maar op een server van belgacom. Daarom kan je ze op bijde decoders bekijken. Opnames die je opneemt in pvr die kan je enkel op de decoder zien waar je deze hebt ingesteld om op te nemen. Deze opname wordt wel op de harde schijf van je decoder opgenomen.
Je kan niet alle zenders opnemen in npvr. De lijst met deze zenders ken ik niet vanbuiten maar vast zijn er andere forumleden die dit wel weten.
mvg
Xenne heeft die nog juist gepost in een ander item:
actuele lijst met zenders waar nPVR mogelijk is, oordeel zelf:
Die lijst is zonder meer vatbaar voor verbetering, zéker aan vlaamse kant....17/13 voor de franstaligen, en dan tel ik nog één+ en ketnet/canvas+ mee, die slechts nu en dan uitzenden. In het standaard HD-aanbood is het 5/3 voor de franstaligen...; om van buitenlandse zenders maar te zwijgen...
actuele lijst met zenders waar nPVR mogelijk is, oordeel zelf:
- Nederlandstalige zenders: één - Ketnet/Canvas - vtm - VT4 - VijfTV - 2BE - Vitaya - één HD - Ketnet/Canvas HD - VTM HD - Cartoon Network NL - één + - Ketnet/Canvas +
- Franstalige zenders: La Une HD - La Deux HD - RTL-TVI HD - TF1 HD - France 2 HD - La Une - La Deux - RTL-TVI - Club RTL - Plug RTL - TF1 - France 2 - France 3 - AB3 - Cartoon Network FR
Die lijst is zonder meer vatbaar voor verbetering, zéker aan vlaamse kant....17/13 voor de franstaligen, en dan tel ik nog één+ en ketnet/canvas+ mee, die slechts nu en dan uitzenden. In het standaard HD-aanbood is het 5/3 voor de franstaligen...; om van buitenlandse zenders maar te zwijgen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.