Skip to main content


Hallo



Ik heb het volgende probleem:



Mijn BBOX geeft op de laptop en vast computer geen internettoegang meer.

Ook de router die via de BBOX draadloos is geeft ook geen internet meer.



Althans, het gekke is dus dat er 1 laptop is die via de router wel draadloos internet heeft, de rest niks!

Nu is het zo dat de eerste laptop die draadloos via de BBOX heeft wel internet heeft voor ongeveer 45 minuten als de modem is gereset.



Heeft iemand enig idee? Het lijkt er op dat hij de IP adressen niet meer goed omzet, omdat hij probleemherkenning steeds de term DNS naar voren komt :(



wie o wie kan helpen?

Met een kabel werkt het ook niet, 1 op 1 met de bbox werkt helaas ook niet!



Maar hoe kan ik die instellingen bekijken?



Door in de box in te loggen?


Beste Johannes,





de instellingen die ricy vermeldt, kan je inderdaad eens nakijken. Eventueel kan je bij de ipv4-instellingen van de netwerkkaart / draadloze adapter eens de DNS-servers van Belgacom invullen, nl 195.238.2.21 en 195.238.2.22





Mvg



Eva van Belgacom


Reageer