Skip to main content
Wij hebben een abonnement comfort en zoals ik reeds gelezen heb, beschik ik dan maar over 1 email account. Aangezien we twee verschillende adressen hebben komt alles toe in éénzelfde mailbox (windows live mail). Dit kan ik nog wel opvangen door een berichtregel toe te voegen zodat de berichten voor de andere persoon in een andere map terecht komen. Als mijn man nu een mail die op zijn adres is toegkomen beantwoordt, wordt dit verzonden vanuit mijn mailadres. Hoe kan ik dit oplossen aangezien dit wel de nodige verwarring schept?

Dan moet je bovenaan je mail "van"... aanpassen als verzender van het e-mailbericht.

Het programma neemt inderdaad de alias die eerst staat (op de webmail van skynet), maar je kan rechts bovenaan een keuze maken.

klopt...maar om account te kunnen selecteren moet je wel beide accounts ingeven natuurlijk, anders zal je die optie om te kiezen niet hebben

misschien toch maar in overweging nemen dat één van jullie een email account gaat gebruiken van bv gmail. uiteindelijk misschien iets handiger

mvg

Beste Elke,

Zoals hierboven wordt gezegd kan u via windows live mail het "van-veld" activeren. Dan kan u kiezen tussen beide mailaccounts.

Hiervoor dient u wel beide aliassen te configureren.

Mvg,

Eva van Belgacom.

Reageer