Ben wat ten einde raad, ben gisteren overgeschakeld van een ander netwerk naar Proximus, allemaal vlot verlopen tot ik daarnet me aanlogde op de e-services. Als ik daar mijn huidig verbruik raadpleeg val ik steil achterover 😢.
Huidig totaalbedrag | Tot dusver werd een bedrag geregistreerd van € 119,71 | ||
Totale activeringskosten | € 0 | ||
Totale maandelijkse kosten | € 119,46 |
119€!!! Ik heb welgeteld 7 sms-en gestuurd, nog niemand gebeld buiten de helpdesk op nummer 6000 waar ik meer ben afgescheept dan ben geholpen. 1 keer nam er iemand op, ik leg mijn probleem uit en ik word weer in wacht gezet, na nog eens 2 minuten muziek te hebben gehoord werd er gewoon zonder boe of bah afgelegd!
Kan er iemand hier mij aub zeggen van waar dit monster bedrag komt?? Heb online MTV Generation 25 aangevraagd zit standaard 50Mb dataverbruik bij +100Mb van de promo en ik heb nog eens die 250Mb extra erbij genomen.
Als ik dit online bestelde gaf mij dit een totaal van om en bij de 30€ en geen 120€!!! op de 6000 nummer is men steeds bezig over mijn 3G verbruik maar ik heb speciaal omdat ik bij mobistar ook eens afgezet was mijn data teller van de iphone gereset net na het proximus kaartje te hebben ingestoken. Ondertussen heb ik na 24u om en bij de 40Mb verbruikt.
Plz plz plzzzz laat iemand mij helpen hier, dit kan toch niet normaal worden geacht. "Ja meneer wacht even u factuur af en bel dan nog eens terug"... Afwachten?! Om dan een factuur van enkele 100-en euros te betalen, dit is echt niet de bedoeling hoop ik...
PS:
Klantenrekening nr is: 10512192