Opgelet als dit nummer je belt. Ze beweren dat ze een probleem hebben vastgesteld met uw Windows en ze zouden je kunnen helpen, maar het zijn dus hackers. Google het nummer maar eens. Leg neer of zeg dat je een Apple hebt, dan staat de dame met haar mond vol tanden.
Bladzijde 1 / 1
Ja en eigenlijk is het al een oude bekende truc, je vraagt je af of er dan toch nog altijd mensen zijn die daar inlopen nadat er al op alle media voor gewaarschuwd geweest is.
Op internet kan je altijd zo'n nummers opzoeken een voorbeeld : (maar er zijn er natuurllijk nog anderen...)
https://www.wieheeftgebeld.nl/
Op internet kan je altijd zo'n nummers opzoeken een voorbeeld : (maar er zijn er natuurllijk nog anderen...)
https://www.wieheeftgebeld.nl/
Martin, als je de telefoon opneemt, dan ga je toch niet eerst kijken wie dat nummer is. Ik heb dit topic geopend om anderen te waarschuwen, die niet eraan denken om op internet te zoeken. Er zijn nog teveel mensen die erin trappen.
Jouw link is naar een Hollandse site, die ken ik ook natuurlijk.
Jouw link is naar een Hollandse site, die ken ik ook natuurlijk.
Dat was ook niet wat ik wou duidelijk maken, wat ik bedoelde was dat het mij eigenlijk een beetje zou verwonderen dat er nog altijd mensen zouden zijn die van deze oplichting niet gehoord zouden hebben of niet kennen, laat staan er nog inlopen (zal toch nog een heel kleine minderheid zijn en dan moeten ze nog juist dit hier op het forum lezen), aangezien deze manier van bedrog al zo lang gekend is en overal op alle mogelijke media die er maar bestaat al te sprake gekomen is enz....
Dit ter zijde, kan men inderdaad niet genoeg alle mensen zoveel mogelijk op alle manieren proberen in te lichten.
En omtrent die link (en vele andere van die sites), die geef ik maar mee als voorbeeld, omdat iemand die dan achteraf nog eens wilt gaan natrekken wat anderen al meegemaakt hebben , er over weten en over denken enz...
En als u deze link niet zou kennen, dat zou me inderdaad nog veel meer verwonderd hebben
Maar wat ik hiet post is natuurlijk voor allen bedoeld die het topic eventueel zullen doorlezen, tot nu toe toch al 53 😉
Dit ter zijde, kan men inderdaad niet genoeg alle mensen zoveel mogelijk op alle manieren proberen in te lichten.
En omtrent die link (en vele andere van die sites), die geef ik maar mee als voorbeeld, omdat iemand die dan achteraf nog eens wilt gaan natrekken wat anderen al meegemaakt hebben , er over weten en over denken enz...
En als u deze link niet zou kennen, dat zou me inderdaad nog veel meer verwonderd hebben
Maar wat ik hiet post is natuurlijk voor allen bedoeld die het topic eventueel zullen doorlezen, tot nu toe toch al 53 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.