Vraag

webshop bestelling

  • 19 September 2023
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1

Vrijdag 15/09 heb ik een smartphone besteld op de webshop. Ik was langs geweest bij een proximus center maar daar hadden ze hem niet op stock, dus hebben ze me doorverwezen naar de webshop. Levering is gepland voor morgen (20/09), maar buiten een bevestigingsmail heb ik niets ontvangen. De link in deze mail om de status van mn bestelling te volgen, blijft sinds gisteren steken op 'je pakket wordt klaargemaakt'. Is er iets mis met mijn bestelling of moet ik nog wat geduld uitoefenen? Alvast bedankt. 

 

 Orderbevestiging: R4WEBSHOP020023700


This topic has been closed for comments

3 reacties

@germanaaizer 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 1

@Martin Ik heb zojuist mn profielgegevens aangevuld, bedankt!

Reputatie 1

En blijkbaar ben ik te ongeduldig geweest want ik heb zojuist een track & trace gekregen van bpost.