Vraag

wandbevestiging

  • 26 April 2024
  • 9 reacties
  • 72 Bekeken

Zijn er eigenlijk muur bevestingen voor de android box v7c en zijn er muur bevestingen voor boosters V2 zoja boosters muur bevestingen (2 stuks) en v7c (1 stuk) alvast bedankt.


9 reacties

@raf1974

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen het nodige opsturen, als ze straks de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Zijn er eigenlijk muur bevestingen voor de android box v7c en zijn er muur bevestingen voor boosters V2 zoja boosters muur bevestingen (2 stuks) en v7c (1 stuk) alvast bedankt.

 

Is normaal al reeds gebeurt 

Bevestingen van tv box v7c (1*) en bevestingen booster V2 (2") en de nieuwe platform?

 

Ik heb niet de indruk dat de PX moderatoren aanwezig zijn op het forum vandaag.
Er is nog geen enkele reactie van hen verschenen.
Als er niemand meer langskomt zal je moeten wachten tot na het weekend.

Mss nog wel, al opgemerkt dat ze de vrijdag soms maar pas laat in de namiddag komen, wait and see!

Nog steeds niets gehoord, gelezen of aangedreven. Zijn er muur bevestingen voor androidbox tv v7c ?

 

Er zijn volgens mij  muurbeugels voor  V2 boosters maar niet voor de decoder v7c denk ik . Die staat bij mij onder te televisie . Ik heb alvast nog niets van zo’n murbevestiging voor de decoder gelezen.

Mvg

Artie

Inderdaad en bij mijn weten is er tot nu toe nog nooit een muurbevestiging voor Proximus decoders voorzien geweest.

Hopelijk wordt dit morgen door een PX Moderator bevestigd.

Reputatie 7
Badge +3

@raf1974 

Enkel voor een internetbox of een Wifi booster (v2) is er een muurbeugel beschikbaar.

Helaas niet voor een v7c decoder.

 

Geert

Reageer