Beantwoord

Waarom blijft er iemand bij Proximus steeds bestellingen aanmaken waar ik niets van afweet?!!!

  • 20 June 2023
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb niets besteld en ook geen e-mail ontvangen enkel een melding zonet in de MyProximus App

Wie is hier bezig bij Proximus met bestellingen aan te maken via mijn klantnummer?!!!!

Vorige maand ook al toen werd er een Wi-Fi booster bestelling aangemaakt door de klantendienst.  ( zie hier details factuur niet te bekijken | Proximus Forum)

Ik wil een grondig nazicht dit kan en mag niet gebeuren !!!!!!

  1. 20 juni 2023  Deze bestelling is afgesloten
  2. Uw bestelling is voltooid

  3. 15 juni 2023

    Bestelling ontvangen

    We hebben je bestelling ontvangen

    Bestelnummer:
    R000000110000Q1DH4

    Je bevesting is per e-mail verstuurd

    jouw producten

    Flex

 

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 20 June 2023, 15:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pat52 mijn collega @Luc.M heeft op 15/06/2023 (retro-actief) een rechtzetting uitgevoerd om de Wi-Fi booster bestelling ongedaan te maken. Mvg, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt @HeidiE  voor de verduidelijking.

 Ja het klopt dat @Luc.M dit ging rechtzetten. Maar ik heb daar geen e-mail van ontvangen , noch bevestiging over de rechtzetting per SMS

Vandaar de verwarring en mijn frustratie toen ik deze melding kreeg in de MyProximus App , het leek alsof er weer een nieuwe bestelling was aangemaakt. Mijn excuses hiervoor. Doch ga ik nog eens enkele problemen meegeven.

  • Ik heb dit al meerdere malen gemeld hier op het forum, via de klantendienst en destijds bij het dossier in behandeling door de Ombudsdienst voor Telecom dat mails van Proximus niet toekomen of met een vertraging van 1 tot 2 dagen. Wanneer gaat daar eens nazicht voor worden gedaan om misverstanden te vermijden.
  • Ook wanneer er gereageerd wordt op het forum op een topic, die mail om het te melden komt pas 24 uur later toe bij de persoon in kwestie. Ik denk dat het daarom soms ook voor jullie langer duurt alvorens iemand op vraag van jullie zijn gegevens invult enz.. Ze worden pas 24 uur later verwittigd
  • Zodoende is men nu bijna verplicht om hier meerder malen per dag langs te komen op het forum om te zien of je een antwoord hebt gekregen.
  • Dit e-mail probleem, server problemen, opnames niet kunnen bekijken, het verschil van aanpak door sommige moderators op het forum , enz… zijn misschien maar kleinigheden. Doch als dit blijft aanslepen gedurende maanden en er geen oplossing voor komt, geen uitleg wordt gegeven , als je steeds als klant moet bewijzen dat de fout niet bij de klant zit en dan noch niet geholpen wordt op een waardige manier .
  • Dan is een klein voorval zoals vandaag van die bestelling genoeg om de emmer te doen overlopen . Wat daarstraks bij mij gebeurde  en waarom ik deze topic aanmaakte.  Soms is het vertrouwen  in Proximus echt zoek.

Reageer