Skip to main content

Hallo, allereerst

Ik heb iPhone 14 pro max besteld op 9 september

Ik heb de telefoon die ik op 16 september had moeten kopen nog steeds niet ontvangen

Ik bel de klantenservice op maandag 19 september, ze zeggen dat ik morgen zeker de telefoon heb.

klantenservice zegt altijd dat mijn bestelling mij zal bereiken
en het geeft me geen eerlijk antwoord

hij praat alsof hij me bespot

Na dit incident ga ik naar de winkel en de medewerker daar zegt dat ik de telefoon donderdag zal hebben.

Nu vraag ik waarom je niet eerlijk bent
of waarom uw medewerkers zo respectloos zijn?
Ben ik schuldig als ik mijn recht zoek?

Ik vraag het nogmaals, echt, wanneer zal mijn bestelling aankomen?

@poseidon  Onze excuses . Voor de levering zal je op de hoogte gehouden worden aan de hand van een mail. Momenteel ondervinden wij stockproblemen daar Apple minder toestellen heeft geleverd dan voorzien.


 


Ik kan echt geen contactpersoon vinden, hoe lang moet ik wachten?


Mijn bestelling lijkt constant te worden teruggeduwd


@poseidon 

kan je zo veel mogelijk gegevens in je forum profiel invullen?

dan laten we dit nakijken

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )


Reageer