Ik heb woensdag 11/01 bij jullie (proximus) de samsung galaxy a53 + watch4 besteld en aangegeven om die vrijdag 13/11 te laten leveren. De enige mail die ik van jullie heb gekregen is om de voortgang te volgen, en als ik op die link klik dan krijg ik bericht “We zijn je pakket aan het klaar maken om het mee te geven aan de vervoerder.” Vrijdag heb ik met jullie contact opgenomen en hij heeft me toen gezegd dat ik mijn toestellen die dag om 12.00 u zou aankrijgen dat stond zo in jullie planning volgens hem. Dus daarom mijn vraag waar blijft mijn GSM?
TIP: Noteer hiervoor best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
TIP: Noteer hiervoor best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
dat is bij deze gebeurd dank je voor de tip
het lijkt me dat er onverwacht geen voorraad meer is
we wachten op aanvulling stock en houden je op de hoogte.
Dossier 51937925 is opgemaakt.
Groeten en excuses voor het ongemak.
Tina
het lijkt me dat er onverwacht geen voorraad meer is
we wachten op aanvulling stock en houden je op de hoogte.
Dossier 51937925 is opgemaakt.
Groeten en excuses voor het ongemak.
Tina
Heb deze morgen contact gehad met een medewerker van u op de assistant. En zij zei me dat ik 100% zeker deze week mijn gsm ging krijgen.Dus niet zeker?
als zij toegang heeft tot de nieuwe voorraden ga ik ze niet tegenspreken… :-)
dus nog even afw8 dus?
ik hoop echt dat ze gelijk heeft hoor!
groetjes
Tina
En heb je al je gsm ontvangen
En heb je al je gsm ontvangen
jammer genoeg uit stock. maar opgelost door andere combinatie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.