Vraag

Waar is mijn bestelling

  • 16 June 2022
  • 5 reacties
  • 592 Bekeken

Op dinsdag plaatste ik een bestelling via de webshop voor een nieuwe smartphone die normaal gezien uiterlijk morgen geleverd zou moeten worden. Echter, de status van de opvolging blijft op “je pakket wordt klaargemaakt” staan, tenzij ik op meer info klik dan zou die taak al voltooid zijn. Ikzelf heb nog geen bevestiging van Bpost gekregen, noch een code om de zending te kunnen opvolgen…

 

Iemand die me de trackingnummer kan bezorgen (als die er al is) of mij kan bevestigen dat mijn smartphone morgen weldegelijk aankomt? Belstelnummer R4WEBSHOP014454331.

Alvast bedankt. 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@yPauwels  Uit ervaring weet ik dat van zodra je bestelling het distributiecentrum van Proximus in Courcelles (Charleroi)verlaat via hun logistieke partner Essers je een update zal krijgen in My Proximus tussen 20 en 21 uur dag voor de levering .

Bpost zal je ook een email sturen ( je email adres hebben ze doorgekregen van Proximus)  met de Track&Trace code.  Dit is meestal omstreeks 21 uur de dag voor levering. Hopelijk krijg je de email vanavond in je mail box.

Ik heb inderdaad om 21 uur een mail ontvangen van bpost, dat mijn iphone morgen geleverd wordt...

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb inderdaad om 21 uur een mail ontvangen van bpost, dat mijn iphone morgen geleverd wordt...

@Tempelier Bedankt voor de bevestiging. 👍

Ik heb inderdaad om 21 uur een mail ontvangen van bpost, dat mijn iphone morgen geleverd wordt...

@Tempelier Bedankt voor de bevestiging. 👍

En nu hopelijk komt het ook in orde voor de starter van deze post, yPauwels

Reputatie 7
Badge +3

@yPauwels De levering staat vandaag gepland. Groetjes, Antonella

Reageer