Het loopt echt de spuigaten uit.. donderdagavond (24/11/2022) belooft me mij een nieuwe decoder op te zenden. Deze zou vrijdag geleverd worden en natuurlijk heel de dag tevergeefs gewacht.
Terug het nr 080022800 opbellen (het feit dat ik dit nr uit mijn hoofd ken en m’n GSM nummer niet, zegt veel over Proximus) en weerom de ellenlange wachttijd met daarna een spervuur van onbeduidende en niet terzake doende vragen zoals mijn geboortedatum. Weerom een antwoord dat in feite nietszeggend was en u raadt het vanzelfsprekend nu maandag 28/11/2022 nog steeds geen decoder… Ondertussen laaiende ruzie hier in huis en alles in totaal al zeker 5 maal contact gehad met allerlei nietszeggende antwoorden zoals ‘ik weet het niet’ en ‘de fout ligt bij Bpost’.
Als je vraagt naar een trackingnummer blijft men het antwoord schuldig. Als je niet akkoord gaat, wordt de verbinding afgebroken en kan men heropnieuw beginnen. Op de duur ben je zodanig gefrustreerd dat het woord Proximus je koude rillingen geeft. Ondertussen weet ik nog steeds niet wanneer ik de decoder ga ontvangen! Neem ik telefonisch contact op met Proximus, wat blijkbaar alleen maar kan via het verdomde 080022800 nummer, word ik met een kluitje het riet ingestuurd. Vraag ik om een verantwoordelijke te spreken, wordt na enige tijd, u raadt het al, de verbinding verbroken. Ondertussen weet ik nog steeds niets en heb nog steeds geen trackingnummer ontvangen. De medewerkers geven dan de raad om eens in de spam te kijken, een schitterend idee daar dit vol zit met nepberichten van BPOST en DHL.
Uit dit alles kan ik alleen maar concluderen dat men mij als klant buiten wil bij Proximus en dat dienstverlening iets is waarop Proximus klanten, volgens de commerciêle dienst, geen recht op hebben.
Gelukkig is er één ding dat goed werkt … de enquêtes die men te pas en vooral te onpas moet invullen….