vraag over huisbezoeken

  • 9 November 2022
  • 4 reacties
  • 850 Bekeken

Beste,

Vandaag werd ik opgebeld door het nummer 02/580.16.86. Ze beweren aan de telefoon dat het om eeN proximusdienst gaat. Ze wouden een afspraak maken om bij mij langs te komen. De Proximus adviseur zou dan langskomen en tarieven vergelijken of we niet te veel betalen. Ik heb hiervan een bevestigingsmail gekregen van het e-mailadres noreply@proximus.be. Nadien kreeg ik ook een sms als bevestiging van het nummer 8810. 
 

Ik wou eens na gaan of die effectief een proximusdienst is. Ook zou ik graag deze afspraak annuleren. Normaal gezien is dit gebeurd, maar hier krijg ik geen bevestigingsmail van. 
 

Mvg


4 reacties

Ter info: 025801686 • Wie heeft mij gebeld? • Telefoonnummerzoeken.net

025801686 | OPGEPAST– rapporten: 1169 (telguarder.com)

Beste Martin,

 

Deze persoon wist mijn naam en adres. Zou dit dan eventueel om fraude kunnen gaan? Momenteel weet ik het niet goed wat waar is en wat niet waar is.

in ieder geval De proximus forummedewerkers weten of die een nummer is van Proximus zelf en zullen je dit morgen wel weten te vertellen.
Dit is wel iets dat meer voorvalt blijkbaar dat er opeens iemand aanbelt die beweert van Proximus te zijn 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @EllenVandevelde we werken hiervoor samen met enkele call centers die je in naam van Proximus bellen. Wij hebben geen zicht op hun kalender, dus het annuleren of herplannen van een afspraak kan enkel via hen. Groetjes, Heidi

Reageer