Skip to main content
Vraag

vliegende fiber ploeg????

  • 3 June 2024
  • 7 reacties
  • 113 Bekeken

Heb zonet met prox klantendienst gebeld (Michiel), ivm met tel die ik kreeg van een zekere mr Halil.

Hij beweerde tot de “vliegende fiber ploeg” te behoren. Hij was blijkbaar op de hoogte van het feit dat wij  iinderdaad

een probleem hebben om fiber aan te sluiten. Hij stelde voor om binnen het half uur langs te komen om de zaak te bekijken . Dit ging voor mij niet. Er werd afgesproken om nu woe op de middag langs te komen, ik vroeg een bevestiging via mail, maar hij kende mijn mailadres niet. Hij vroeg om op het nr

0488827809 mijn emailadres door te sturen , ik heb dit gedaan maar kreeg geen bevestiging. Volgens Michiel is deze pers niet gekend bij prox. WAARSCHUWING?

 

 

7 reacties

Dit nummer is van Orange maar daar ben je natuurlijk nog niet veel mee!

 

Deze pers doet zich dus ten onrechte voor als medewerker van prox! Omdat ik toch enigszins argwanend was omdat hij mijn emailadres niet kende zei hij “ik zal u mijn prox badge wel tonen als ik langs kom”…….Hoe kan die weten dat er bij ons een probleem is om fiber aan te sluiten?

Reputatie 7
Badge +3

@dona_01 

we gaan dit melden en laten nakijken.

Hopelijk kunnen we snel info aan jullie bezorgen.

mvg,

Tina

Vanmiddag mail gekregen : halil.karanfil.ext@proximus.com 

zoals jullie zien, geen prox logo

Heb wegens privacyredenen e-mail- en domicilieadres doorstreept

Heb nochtans gisteren sms gestuurd dat wij klant zijn bij Prox en niet bij Orange! (Zie zijn gsm nr)

Graag dringend advies, mag ik dus aannemen dat dit geen medewerker is van prox?

 

Reputatie 7
Badge +3

@dona_01 

We kunnen bevestigen dat er wel een team bestaat dat flying fiber team noemt.

Fiber team is op de hoogte dat er problemen zijn om fiber bij jou te installeren.

Ze houden je verder op de hoogte.

Ik heb gevraagd of je ze contacteren.

mvg

Tina  


 

Mijn vraag is of deze pers werkt bij/voor Prox? (Flying fiber team?)

Hij geeft een gsmnr op waarvan de provider Orange is!

Stuurt email zonder prox logo

kende mijn emailadres niet!

Graag duidelijkheid!

 

Ter bijkomende info: 

het mail domein  xxxxxxxxxxxx@proximus.com  is wel van Proximus.

Het is niet noodzakelijk dat een externe firma die werkt voor Proximus verplicht is om gsm nummer bij Proximus te moeten hebben.

Enfin we horen het wel als ze u gecontacteerd hebben of dat er meer uitleg komt van een PX medewerker morgen.

 

Reageer