Beantwoord

Vervolg van installatie

  • 19 July 2023
  • 16 reacties
  • 293 Bekeken

Hello allemaal,

 

Ben een nieuwe klant en heb op 7 juni het Flex Fiber S pack besteld.

Op 16 juni is de technicus langs geweest, heeft hij de kabel naar binnen getrokken maar was er een probleem met de verbinding waardoor hij de installatie niet kon afronden. Proximus ging ons contacteren voor een nieuwe afspraak maar dat is tot op heden nog niet gebeurd.

 

Heb Proximus al een paar keer gecontacteerd via de livechat maar veel informatie kreeg ik niet mee. De laatste keer kreeg ik te horen dat ze me vandaag of ten laatste morgen zouden contacteren maar dat is ondertussen ook weer 2 weken geleden.

 

Ik hoop dat ik via deze weg meer succes heb om het opgelost te krijgen, of toch te weten kan komen hoe lang het nog zou duren om de installatie af te ronden.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door HeidiE 21 August 2023, 12:20

Bekijk origineel

16 reacties

@dockside 

 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Is gebeurd 👍

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dockside ik heb intussen feedback gevraagd aan de planningsdienst, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Dag @dockside ik heb intussen feedback gevraagd aan de planningsdienst, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Erg bedankt Heidi!

Dag @dockside ik heb intussen feedback gevraagd aan de planningsdienst, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Heeft u toevallig al meer informatie? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dockside ‘t is bouwverlof en ik heb nog geen feedback ontvangen, maar we houden je op de hoogte!

Heb nog steeds niets gehoord, is nu al 2 maand geleden sinds de technicus hier is geweest..

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dockside ik dacht dat men je intussen al verder zou geïnformeerd hebben… ik vraag om een update!

Reputatie 7
Badge +3

Update ontvangen, de onderaannemer stuurt zo snel mogelijk iemand ter plaatse!

Heb 2 uur geleden een email gekregen van Proximus waar staat dat de technicus binnenkort langskomt maar in de email staat dezelfde datum als vorige keer.

Wanneer komt de technicus bij jou langs?
 
Onze technicus komt op vrijdag, 16 juni 2023 tussen 8u en 17u om onze fiberkabel en aansluitpunt in je woning te installeren.

 

Via Opvolging op MyProximus zie ik ook enkel de oude afspraak van 16-6. 

 

Dus weet niet goed of er een nieuwe afspraak gepland is of niet. Elke dag is mogelijk voor mij maar moet natuurlijk wel weten welke dag zodat ik zeker thuis ben.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dockside ik kreeg bericht van Dispatch dat ze een nieuwe afspraak gingen inplannen, mogelijk is de bevestigingsmail foutief - ik vraag het na!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dockside nieuwe afspraak op 24/08 - bevestiging volgt!

Heb de nieuwe email gekregen. Hopelijk komt het eindelijk in orde.

 

Erg bedankt HeidiE.

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan!

Alles lijkt in orde te zijn gekomen.

 

Had nog wel 1 laatste vraag, klopt het dat het internet in mijn pack 350mbit is? Dacht gelezen te hebben dat het recent verhoogd was naar 500, of heb ik daar niet het juiste pack voor?

 

Nogmaals erg bedankt voor de hulp. 😁

Reputatie 7
Badge +3

@dockside 

hierover bestaat ook een ander topic waarin geantwoord werd.

groeten

Tina

Reageer