Vraag

verkeerde iphone geleverd

  • 8 November 2021
  • 14 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 1

Beste ,

Er werd een verkeerde IPhone geleverd.

ik heb een iPhone 13 bestel en een iPhone Se gekregen. 

de verpakking was beschadigd. 


 


14 reacties

Ter info:

contact online formulier 
=> https://proximus.be/mijnonlinebestelling
0800 99 974  klantendienst van Eshop 
 

Pas morgen komt er terug iemand langs hier, die van Proximus zelf is.
Best je forumprofiel vervolledigen/aanvullen 

         👇

zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

 

Reputatie 1

Het 0800 nummer is niet meer beschikbaar.

Dan gewoon afwachten tot een @Proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je kunnen verder te helpen.

Reputatie 1

Haha je gebruikt het zelfde stopwoord als Proximus . Wachten 😀

Maar de Proximus forummedewerkers zijn druk bezig op het forum zie ik, dus laat ons hopen dat je niet heel lang moet wachten 😉

Reputatie 7
Badge +3

@Birgen Surmont Ik heb dossier 49588767, dat hiervoor gisteren werd aangemaakt in de shop, op mijn naam genomen.

Ik kan bevestigen dat het toestel dat door ons werd verzonden effectief de iPhone 13 is dat genoteerd staat op de bestelbon. Dan is er onderweg iets misgelopen tijdens de levering. Ik escaleer dit dossier onmiddellijk naar onze logistieke dienst en Bpost. De iPhone 13 met het imeinummer van op de bestelbon zal worden geblokkeerd zodat deze onbruikbaar wordt. Wens je als oplossing een nieuwe verzending met een andere iPhone 13 of het betaald bedrag van € 299 terug?

Ik ga je ook een e-mail sturen met een verklaring van niet-ontvangst. Kan je mij deze ingevuld terug bezorgen?

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Ja ik wil graag de iphone 13 128gb bleu die ik besteld had .

mvg,

Birgen Surmont

Reputatie 7
Badge +3

@Birgen Surmont Ik heb je de mail gestuurd met de verklaring van niet-ontvangst. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Zal ik direct invullen !

Reputatie 1

Kan u mij opbellen 

Reputatie 7
Badge +3

@Birgen Surmont  Mail is ontvangen, waarvoor dank. Ik doe meteen het nodige. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Heb het papier en de foto’s naar u opgestuurd.

Hopelijk vlug een nieuw toestel opgestuurd want er zit hier een ongeduldige tiener te wachten . 😀

Bedankt voor de vlotte behandeling ! 👍

Reputatie 1

Is opgelost ! Bedankt Antonella jij weet van aanpakken ! 👍👍👍

Reputatie 7
Badge +3

Heel graag gedaan @Birgen Surmont ! :innocent:

Reageer