Beste,
Jullie contacteren via chat noch telefoon lukt, dus dan maar deze weg proberen…
Ik ontving vorige week mijn nieuwe tvdecoder. Bij het contactcenter deelde ze mee om mijn oude terug te zenden naar Proximus. Helaas, bij de mailcorrespondentie zat geen retourticket. Kunnen jullie mij deze sturen aub?
Dank alvast
retourlabels kunnen de Prox forummedewerkers opsturen naar je mailadres als bijlage
kijk ook altijd eens in de spamfolder waar de mail soms kan terechtkomen
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Waar kan de klant de bpost-barcode terugvinden in MyProximus?
Énkel de beheerder (AU) ziet deze informatie in MyProximus.
- MyProximus-app: NL: tab “Meer” – Mijn bestellingen;
- MyProximus web: NL: tab “Mijn overzicht” – Mijn bestellingen.
Wat ziet de klant in MyProximus als hij de toestellen heeft binnengebracht bij Bpost?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.