Skip to main content

Beste,

Jullie contacteren via chat noch telefoon lukt, dus dan maar deze weg proberen…

Ik ontving vorige week mijn nieuwe tvdecoder. Bij het contactcenter deelde ze mee om mijn oude terug te zenden naar Proximus. Helaas, bij de mailcorrespondentie zat geen retourticket. Kunnen jullie mij deze sturen aub?

Dank alvast

retourlabels kunnen de Prox forummedewerkers opsturen naar je mailadres als bijlage

kijk ook altijd eens in de spamfolder waar de mail soms kan terechtkomen

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

 


@ksnyers Je zou deze labels ontvangen moetn hebben via mail. Als je ze niet terugvindt, kan je deze labels ook terugvinden in je “My Proximus”

Waar kan de klant de bpost-barcode terugvinden in MyProximus?

Énkel de beheerder (AU) ziet deze informatie in MyProximus.

  • MyProximus-app: NL: tab “Meer” – Mijn bestellingen;
  • MyProximus web: NL: tab “Mijn overzicht” – Mijn bestellingen.

x3BGpW7y32

Mq94DAS2kB

 

Wat ziet de klant in MyProximus als hij de toestellen heeft binnengebracht bij Bpost?

hwBihOSYWh


Reageer