Vraag

terugsturen TV Box

  • 23 January 2022
  • 5 reacties
  • 470 Bekeken

Wegens wijziging van het abonnement heb ik 1 TV Box van de 3 die ik heb opgezegd.  Nu vragen ze mij om via Bpost 2 TV boxen terug te sturen (labels en dergelijke werden netjes meegestuurd). 

De nummers van de TV boxen komen niet overeen, dus ik kan niet de juiste TV box terug sturen.

Wat nu?

 


5 reacties

Omdat ze je maandag zouden kunnen verder helpen, dan best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten bv in verband met je vraag.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Berry S Stuur maar gerust de ene TV Box terug die je wenste op te zeggen met het bpost label dat je kreeg. Met de nummers op de paklijst hoef je geen rekening te houden. Ik volg het hier intern op via dossier 50075252 zodat alles voor jou goedkomt. Groetjes, Antonella

Bedankt voor de snelle reactie, we bekijken het nog even.

Reputatie 7
Badge +3

@Berry S Hou me via deze weg maar op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Berry S  Er was een heel hardnekkig IT-probleem op jouw klantnummer waardoor alle orders blokkeerden. Deze is nu gelukkig definitief is opgelost. De apparatuur staat nu correct gedocumenteerd en de wijziging van jouw pack naar Flex is ook in orde. Als tegemoetkoming activeerde ik een korting op jouw Flex pack van 10 euro per maand gedurende 6 maanden. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Groetjes, Antonella

Reageer