Skip to main content

Hallo Proximus , 😵💫😵💫😵💫

 

We hadden toch eens graag vernomen hoe het komt dat de merendeel op jullie klantendienst allochtonen zijn en een uitermate gebrekkige kennis van de Nederlandse taal hebben tegenover wij de proximus klanten.

 

Deze mensen zitten op een technische hulppost en hebben totaal geen kennis binnen het IT gebeuren, enkel wat op hun scherm komt .. als je dan ook nog technische feedback geeft is het een complete katastrofe want dit staat niet in hun lijst op het scherm .... 

 

Heb dan maar zelf een interventie gevraagd voor vrijdag , hopelijk is deze op de hoogte van fiber , patchboxen , enz. 

 

Dank u Proximus voor uw top technische hulplijn werking (0800) in een cheap callcentertje , wie weet binnenkort in een parlementaire vraag ..…

 

JM.

 

Ondertussen zijn we vandaag vrijdag 15 september '23 en uiterst benieuwd naar de oplossing (van de technieker) , we hebben wel nog geen contact gehad .

⛱️⛱️


Reageer