Dag Proximus,
Maanden geleden had ik al een afspraak gemaakt voor 31 oktober, om glasvezel in mijn woonst te trekken.
Op 31 oktober kwam jullie installateur uiteindelijk toch naar me toe rond 16u, nadat ik een hele dag heb gewacht. Met de boodschap dat het niet meer ging lukken deze dag, hij zou blijkbaar geen overuren mogen doen. Een hele dag gewacht voor niets dus.
We zijn overeengekomen dat hij 1 november zou komen. 's avonds (31 oktober) telefoon van hem gekregen dat hij dan toch niet zou kunnen komen op deze feestdag. Nieuwe datum: 19 november.
19 november weer een hele dag gewacht voor weeral nul resultaat. Niemand is langs geweest, niemand heeft gebeld. Ik heb zelf jullie dienst proberen bellen maar niemand nam op...
Waarom komen jullie de afspraken nooit na? Ik verspil mijn tijd hier aan. Ik heb een email verstuurd naar de dispatchers, maar die reageren zelfs niet meer.
Ik heb ondertussen ook al 2 maal een nieuwe aanvraag voor glasvezel gevraagd via jullie website, maar het lijkt erop dat ik geen datum kan kiezen.
Graag een oplossing gewenst!
Groeten,
Jelle VL