Vraag

Technieker kwam niet meer opdagen

  • 20 September 2023
  • 15 reacties
  • 257 Bekeken

Vandaag ging men een fiber connectiepunt aansluiten tussen 8 en 17 uur. Ik heb hiervoor verlof opgenomen. De technieker is gekomen om 10u30 maar daarna weer vertrokken wegens dringende interventie. Er werd mij verzekerd dat ze gingen terugkomen. Ik heb niemand meer gezien, ook geen verwittiging gekregen. Is dit de manier om met klanten om te gaan. Ik heb hiervoor een dag verlof verspeeld.  


15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tstrubbe onze excuses voor het ongemak. Ik heb de planningsdienst gevraagd om je dringend te contacteren. Mvg, Heidi

Bedankt ik heb echter nog geen  niets ontvangen van de planningsdienst. 

Reputatie 7
Badge +3

@Tstrubbe onze planningsdienst vroeg intussen aan de onderaannemer om je te contacteren!

@HeidiE bedankt voor de info. Ik heb nog niets gehoord van de onderaannemer hoop dat dit vandaag nog gebeurt. 

@HeidiE we zijn intussen middag en nog steeds niet gehoord van de onderaannemer loopt er ergens iets fout? 

Reputatie 7
Badge +3

@Tstrubbe De mail van mijn collega is doorgstuurd naar de bevoegde dienst.Van zodra we feedback ontvangen laten we dit onmiddellijk aan u weten.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Is er reeds een statusupdate? Ik heb nog geen bericht ontvangen niet van de onderaannemer nog van proximus. 

Reputatie 7
Badge +3

@Tstrubbe 

verdorie, we hadden nochtans verwacht dat er al reactie zou zijn?

we pushen nog eens…

groeten

Ik heb nu een afspraak staan in de my proximus app op zondag 1 oktober en ik kan dit niet wijzigen? Ik dek niet dat men op zondag zal kome. '. 

Ik werd deze middag gebeld op mijn vaste lijn door een nummer van de onderaannemer. Ik was niet thuis. Daarna heb ik een e-mail ontvangen met een link om een afspraak in te plannen. Ik kan echter de afspraak die nu op zondag 1 oktober staat niet wijzigen. Zou iemand dit in orde kunnen maken zodat ik eindelijk een nieuwe afspraak kan inplannen. Alvast bedankt. 

Ter info: zal pas morgen zijn dat een PX medewerker terug langskomt.

Ik werd deze middag gebeld op mijn vaste lijn door een nummer van de onderaannemer. Ik was niet thuis. Daarna heb ik een e-mail ontvangen met een link om een afspraak in te plannen. Ik kan echter de afspraak die nu op zondag 1 oktober staat niet wijzigen. Zou iemand dit in orde kunnen maken zodat ik eindelijk een nieuwe afspraak kan inplannen. Alvast bedankt. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tstrubbe 

ik heb het gsm nr uit je forum profiel doorgegeven aan de aannemer, blijkbaar lukte het niet om jullie te contacteren

Hopelijk vandaag wel :-)

groeten

Tina

@tina.b bedankt alvast, maar kunnen jullie er niet voor zorgen dat ik mijn afspraak die nu op 1 oktober staat kan wijzigen? Ik geraak er wat moedeloos van. 

@tina.b bedankt alvast, maar kunnen jullie er niet voor zorgen dat ik mijn afspraak die nu op 1 oktober staat kan wijzigen? Ik geraak er wat moedeloos van. 

Ik heb vandaag geen telefoontje ontvangen van de aannemer. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tstrubbe het spijt me dat te horen, ik mail hen opnieuw!

Reageer