Ik weet niet of deze mail gelezen wordt maar ik heb voor de 3e keer op rij een dag thuisgezeten in afwachting van een beloofde technicus.
Tip: omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen beter/vlotter verder onderzoeken als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
excuses dat het niet loopt zoals gehoopt.
Gelieve in je forumprofiel zo veel mogelijk gegevens in te vullen…zodat we kunnen navragen.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
mvg,
tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.