Skip to main content

Er stond vandaag 16 november een afspraak ingepland voor het aansluiten van Proximus diensten op ons nieuw adres. De vorige eigenaars hadden ook Proximus dus ik wou het zelf doen, echter stond de dame aan de telefoon er op dat er iemand langs kwam voor de installatie. Oke geen probleem als het maar voor 17 november zou gebeuren, het eind van mijn verlof en ik werk van thuis!! Allemaal geen probleem…

 

De afspraak stond tussen 12u30 en 17u00 ingepland. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantendienst om 17u30 en die vertelden me dat ik vandaag nog moest afwachten maar dat er waarschijnlijk niemand meer ging langs komen. En dan moest ik morgen maar terugbellen... 

 

Technieker die niet komt opdagen, nog niet eens een mail of een bericht om me hier van op de hoogte te stellen, terwijl er speciaal voor deze afspraak iemand de hele dag thuis is geweest voor niets! Zeer jammer dit, en hoe kan dit ook gebeuren binnen een bedrijf van dit kaliber op communicatievlak?

 

Morgen start ik dus met werken van thuis, mijn job laat het helaas niet toe zonder internet... Kan iemand mij aub helpen en er voor zorgen dat de installatie morgen kan plaats vinden? 

@jnck.lls 

Omdat de PX moderatoren morgen je verder zouden kunnen helpen/inlichten, noteer je best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@jnck.lls

Omdat de PX moderatoren morgen je verder zouden kunnen helpen/inlichten, noteer je best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dag Martin, dit is gebeurd en up to date.


@jnck.lls  Ik heb dit geescaleerd en hoop op spoedig antwoord


Reageer