Skip to main content

Graag wens ik de status van mijn bestelling, is deze al opgepikt in het magazijn en had graag ook de trackingcode. Ik betwijfel dat de trackingcode niet beschikbaar is bij PXS want als ik een pakket verzendt bij de post krijg ik als verzender ook de trackingcode om te volgen of deze afgeleverd word:

Telefonische Klantendienst meld dat deze vandaag zou geleverd moeten worden. Indien niet mocht ik terug contact opnemen.

Chat dienst meld dat ik een trackingnummer zou moeten ontvangen, wat niet het geval is.

Chatdienst geeft de onredelijke antwoord dat ik bij bpost aan de hand van mijn bestelnummer van proximus mijn trackingnummer kan opvragen. (Terwijl bpost enkel kan werken met trackingnummers en voor de rest met niets anders)

Ik heb de mybpost app en daar staan normaal altijd mijn leveringen in, echter deze van vandaag niet.

Webshop melde 2 werkdagen levertijd, bij afhandeling bestelling was het 2-3 werkdagen.

Keuze voor 2 september daar ik vandaag nog vrij ben en morgen terug aan het werk moet.

Ik heb niet eens een trackingnummer ontvangen en bij mijn weten is bpost pas ten vroegste de dag erna levering tenzij men voor een express levering kiest. Ik betwijfel dat PXS die kost op zich neemt.

@SelimUnal 

ik zie dat je pakket in behandeling is bij Essers.

Zij geven als leverdatum 3-9

De track en trace code is nog niet bevestigd bij bpost

maar dat kan heel snel veranderen.

mvg

Tina

Reageer