Vraag

status bestelling

  • 7 December 2023
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Beste,

 

Bestelnummer: R4WEBSHOP021167927

 

IK heb mijn bestelling geplaatst  29/11 op de website 

is sinds dan op  (We hebben je bestelling ontvangen We zijn uw bestelling aan het afronden.)

 Ik zou graag willen weten dat alles echt in orde is met mijn bestelling. Wanneer zou het eigenlijk geleverd worden?  Want heb al contact gehad met proximus medewerkers via chat en telefoon. proximus medewerker zei van dat mijn contact niet in orde was en de andere zei van wel. ondertussen had ik het contract doorgestuurd via mail naar info@proximus.be . Er is ook nog een order gecreëerd door een proximus medewerker (04/12) terwijl dat ik het niet wou. Er staat dat ik € 1030.14 euro moet betalen. Ik zou graag hebben dat het geannuleerd word.

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Kerem Dossier 53656170 is hiervoor opgemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.De dossierbeheerder gaat het nodige nakijken/uitvoeren.Deze gaat ook nadien zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M dit werd eergisteren ook gezegd. Ben helemaal niet gecontacteerd.

Reputatie 7
Badge +3

@Kerem Vanaf het ogenblik dat de dossierbeheerder het nodige heeft kunnen uitvoeren/oplossen gaat deze u contacteren.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Beste @Joel M 

 

Er is ondertussen al een week gepasseerd sinds dat de dossier is gestart. Ik zou echt willen weten hoe lang dat ik moet wachten voor dat het behandeld word. 

Reputatie 7
Badge +3

@Kerem 

ik merk in het dossier dat de orders worden nagekeken;

ik merk ook dat er al 2 open dossiers zijn en collega’s gaan samenwerken om dit op te lossen.

We duimen voor spoedige reactie.

Groeten

Tina

Reageer