Skip to main content

Deze week een smartphone besteld via proximus met abonnement.

Vandaag zou die geleverd worden op mijn adres.

Rond 13u45 krijg ik de melding dat mijn pakket is afgeleverd aan huis met een handtekening (Kriebel krabbel)..

Zelf de volledige dag thuis geweest en op mijn oprit hangen 2 camera’s.Niks gezien of gehoord.

Ook in de straat bij iedereen gaan bellen om te zien of die niet daar geleverd was..Helaas niks!

Dus er is een sterk vermoeden dat die tijdens de levering voetjes heeft gekregen.

Zelf naar Bpost gebeld die zeiden mij je moet contact opnemen met de afzender ‘Proximus’ dus.

 

Gebeld dan maar en die zeiden na 45 min telefoneren dat er een onderzoek geopend wordt tussen Bpost en proximus en dat ik er een mail van zou terug krijgen. Helaas ook weer niks!

 

Ik heb geen zin om nog 2 weken te wachten op mijn toestel!!

We zijn dan ook nog te weten gekomen via sociale media dat er 2 personen van Bpost wetteren regelmatig cadeaus schenken aan hun vrienden en ouders en jawel dit met een leuke nieuwe smartphone van andermans centjes.De personen in kwestie stoeften hier dan nog eens leuk over.

DIT KAN TOCH NIET?

 

Als ik hier niet snel een antwoord op terug krijg dan ondernemen we verdere stappen.

 

Graag zo snel mogelijk respons! 

Wij werken voor ons geld en willen ons toestel geleverd zien hoe dan ook!

 

Mvg

 

@KEN H 

PX medewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend, maar omdat zij u maandag zouden kunnen beter verder helpen om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Ok doe ik alvast bedankt


@KEN H  Dag, er is een dossier lopende. Kan u ons het in bijlage document laten geworden.


@KEN H


@Luc.M Als je op de bovenstaande link klikt krij je het volgende :

 


@Martin  Is het bij het nu bijgevoegde document nog steeds?

 


@Luc.M Link werkt terug :-)


@Martin  M’n excuses. 😀


Beste Luc,

Ik heb het nodige gedaan en je de mail terug gestuurd.

Alvast bedankt.


@KEN H  Dag Ken, zoals ik je in de mail laat weten. Levering is voorzien op 15/6/2023. Groetjes Luc


Reageer