Skip to main content

PROXIMUS wat een grap!!

Na 4 jaar lang gestalk te worden door de medewerkers van proximus, dan toch maar eens willen overschakelen want zij waren GOEDKOPER dan telenet! Zo gezegd zo gedaan, een leuke verkoopster van proximus over de vloer gekregen, contract getekend + bij pakket horende playstation in ontvangst genomen. En nu komt de grap! De technieker komt langs en stelt vast "oei hier ligt geen kabel, ja meneer dan kan ik hier niks komen doen"! Na verschillende telefoontjes met proximus kreeg ik wel 4 verschillende verhalen te horen maar het kwam er dus op neer " meneer u zal de kosten moeten maken om deze kabel tot bij u binnen te krijgen, en als u niet bereid bent dit te doen, dan mag u de overdreven dure restwaarden van uw playstation ook nog terug betalen"! ZIJN JULLIE DAAR GESTOORD BIJ PROXIMUS OFZO?? Dus ik zou onkosten moeten maken (waardoor jullie dus helemaal niet meer goedkoper zijn) zodat jullie dan nog eens geld op mijn rug kunnen verdienen??? NEE BEDANKT VOOR MIJ GEEN PROXIMUS MEER!! Ik ben zelfs technisch gezien nog geen klant van jullie en jullie zitten al in mijn zakken, wat een bende oplichters! Gelieve mij volledig uit jullie systemen te verwijderen en mij niet meer te stalken, aan mij zullen jullie nooit niks meer verdienen! 

Oei, veel hoofdletters, dat is echt kwaad zijn en roepen. Of dat helpt?

Zelfs ik weet dat er een kabel moet binnen komen om Proximus te kunnen ontvangen. Voor zover ik weet gaat enkel Tadaam zonder  kabel. Er is blijkbaar een contract getekend, ik zou dat toch eens goed nalezen. Ik lees dat altijd alvorens te tekenen. Zelfs als het voorgelegd wordt door een juffrouw met schone ogen. 

Dus best eens in alle rust het getekend contract nalezen, en eigenlijk moeten beide partijen respecteren wat er getekend is.

Normaal kan een contract ook opgezegd worden.  Soms zijn er wel voorwaarden.

En stalking is strafbaar.

Reageer