Gisteren na het uitgraven van de oprit een roeste oude buis met dichtgeknepen uiteinden blootgelegd met daar in de kabel van de distributie, toen we de buis opzij wilden schuiven om verder te graven brak natuurlijk heel de kabel af . Proximus is hier de afgelopen jaren al 4 keer geweest om een slecht contact te lassen op het openbaar domein en in onze tuin, nu probeer ik al van zondag 11u iemand te bereiken om de kabel te komen vernieuwen/lassen, zonder resultaat . Deze morgen wel iemand aan de lijn gehad, na 25 minuten wachtmuziek, die zei “ ik heb een ticketje aangemaakt”, ze gaan u in de loop van de dag bellen voor een afspraak .Met andere woorden wacht maar tot we eens zin hebben om u te helpen. De service van dit bedrijf is alles behalve, wij betalen om en nabij de €2000,- per jaar om dan bij een panne van het kastje naar de muur te worden gestuurd . Voor een bedrijf met een netto winst van 1,84 miljard in 2020 verwacht ik toch een betere service .
een ontevreden klant die de lokroep van andere providers toch eens moet bekijken