Service

  • 7 October 2022
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Nog iemand een probleem met de V7 tv box ?

We zijn nu al een maand verder, en we kunnen nog steeds geen tv kijken. Na 10 tallen telefoontjes met een medewerker, heropstarten, kabels uittrekken, nieuwe tv box zouden we op 3 oktober een telefoontje krijgen van de technische dienst om het probleem mee op te lossen. Na 3 dagen nog steeds geen telefoon, vandaag bel ik terug en krijg het bericht dat ik vandaag tss 13u en 16u zeker een telefoontje ga krijgen.. Dit alleen nog maar om een afspraak te maken. Om 13.05 word ik gebeld , de telefoon gaat 3 keer over en als ik opneem wordt er aan de andere kant ingelegd !!

In het dossier zal waarschijnlijk staan dat ik ben opgebeld en niet opnam, ik zelf heb het gevoel dat er eerder wordt gebeld in de hoop dat er niemand opneemt.

Het probleem van de V7 tv box is eerder een service probleem aan het worden , ik denk er serieus over na op van provider te veranderen..


2 reacties

De Prox forummedewerkers kunnen altijd voorstellen om eens een technieker sturen als ze hier deze draad opnemen.

NB: Mss voor een V6 of V5C decoder opteren zou ook een oplossing kunnen zijn.

In de week van 24/10  gaat er iemand contact opnemen om die week langs te komen... 

Toch allemaal heel lang wachten ... tegen dan bijna 2 maand geen tv..

Reageer