Skip to main content

Heb op 20/02 pre order gedaan met bestaand abo, maar kon die 499 voorschot niet betalen, er stond bij de bestelling, er moet  nu nog niks betaald worden

Als ik vandaag belde met klantendienst zeiden ze dat het in behandeling was en goedgekeurd moest worden,maar hoe lang moet ik nog wachten?

Heb gewoon bevestegingsmail ontvangen van mijn bestelling

Klantnummer is 

614******

Mvg

@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Hallo

@AntonellaD Heb gisteren kopies  doorgestuurd  en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie 

Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!

Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is😞😞😞😞

Kan toch niet?? 

 

Update 23 u. Als nu probeer te pre ordenen zegt systeem dat ik al 3 producten heb met smartphone😳😳

Update  03 u,heb bestelling  opnieuw kunnen plaatsen en heb bevestegingsmail gekregen, maar heb  die 499€ nog niet moeten betalen

Wanneer moet ik die  betalen?


@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Hallo

@AntonellaD Heb gisteren kopies  doorgestuurd  en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie 

Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!

Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is😞😞😞😞

Kan toch niet?? 

 

Update 23 u. Als nu probeer te pre ordenen zegt systeem dat ik al 3 producten heb met smartphone😳😳


@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Hallo

@AntonellaD Heb gisteren kopies  doorgestuurd  en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie 

Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!

Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is😞😞😞😞

Kan toch niet?? 

 


De proximus medewerkers op dit forum mag je niet onderschatten :slight_smile:

enfin, ik zou gewoon toch hun verder onderzoek en antwoord afwachten.

Inderdaad,int vervolg beter direct hier posten ipv te bellen 🤣


@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Oooh,ga het direct doen se😀

Mvg


@Svenbri Om de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella


De proximus medewerkers op dit forum mag je niet onderschatten :slight_smile:

enfin, ik zou gewoon toch hun verder onderzoek en antwoord afwachten.


Thx,maar dat is het probleem, de 1 zegt het zo aan de telefoon en de ander zegt het weer anders🤣 grts

 


Ter info: Morgen komen er terug medewerkers van proximus zelf langs die dit verder voor u kunnen opzoeken.


Reageer