Beantwoord

Retour label B-Box

  • 10 January 2022
  • 20 reacties
  • 1109 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Graag opnieuw een mail sturen met het af te drukken retourlabel aub.
Het gaat over bestelling R000000110000KWAPB.
Heb al in spam/ongewenste mails gekeken, maar buiten de barcode in de opvolging van MyProximus en bevestigingsmail van afspraak/wijziging heb ik geen retour ticket gekregen.

Alvast dank,
Tom 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 24 January 2022, 10:32

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Tom, deze labels volgen automatisch na activatie van de nieuwe apparatuur. Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Beste,

Ondertussen is de technieker geweest, en is de nieuwe apparatuur geactiveerd, maar nog steeds geen retourlabel ontvangen.

Ook via MyProximus kan ik er geen vinden.

De opvolgingssectie van bestellingen is al dagen niet bereikbaar. Noch via desktop, noch via tablet/smartphone…

 

proximus forummedewerker kan de retourlabels maandag via mail ook opsturen.

je kan het mailadres in je → ForumProfiel zetten indien dit nog niet gebeurd is 

in een  met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
of In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten of aangeven op welk mailadres je die wilt ontvangen. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

Reputatie 7
Badge +3

@Tom Venken  Ik heb je net een mailtje gestuurd met het label in bijlage. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Beste Antonella,

Dank u, Mailtje + bijlage goed ontvangen.

grts

Beste, ik heb al meeredere malen gebeld voor een nieuw retour label te ontvangen. Men zegt steeds ik een mail ga ontvangen, de bevestigings mail heb ik niet dus kan ik hem niet afprinten. Kan iemand me helpen? We trisitg men steeds zegt we gaan jou een mail versturen, tijd verloren aan telefoon!

Deze retourlabel vind je ook niet terug in Myproximus onder bestellingen ?

Reputatie 7
Badge +3

@Jona287 Ik heb je een mailtje gestuurd met in bijlage het label. Groetjes, Antonella

Ik heb hetzelfde voor.
Deze ochtend is nieuwe decoder geleverd (bedankt voor de snelle levering)
Maar ik heb geen retour label.
Gebeld, gechat, maar nog geen mail ontvangen.
Ook in MyProximus staat niets onder bestellingen (laatste dateert van 2021)
@AntonellaD zou je mij label kunnen sturen ajb?
Bedankt

Reputatie 6
Badge +2

Wat zouden al die gasten doen zonder Antonella. Profiteer er nog twee dagen van. Toch bedankt Antonella voor alle hulp op het forum en veel genoegdoening met uw nieuwe functie. 

@Cvanloon , Ik heb hier duidelijk iets gemist, werd Antonella gepromoveerd?

We zullen haar hier zeker heel hard missen.

@AntonellaD Heel hard bedankt voor alle geboden hulp.

Reputatie 6
Badge +2

Het stond een paar dagen geleden onder haar antwoord op het forum.  Opletten hè Martin!

Reputatie 7
Badge +3

@Cvanloon , Ik heb hier duidelijk iets gemist, werd Antonella gepromoveerd?

We zullen haar hier zeker heel hard missen.

@AntonellaD Heel hard bedankt voor alle geboden hulp.

@Martin Antonella heeft dit sinds vorige week telkens automatisch aangekondigt onderaan in haar antwoorden 

Vanaf 01/07/2022 verander ik van functie binnen Proximus en zal ik helaas niet meer werkzaam zijn op het forum.

 

@AntonellaD Heel erg bedankt voor je inzet en vele hulp, ik ben er zeker en vast van overtuigd dat je dit ook zult verder zetten in je nieuwe functie en er tegelijkertijd plezier moogt aan beleven.

groetjes, Martin.

Reputatie 7
Badge +3

@Jantje_B  Zou je me even het model en serienummer van je nieuwe decoder kunnen geven? Groetjes, Antonellla

@AntonellaD 
Geen probleem:

  • SN: 255871239
  • Model: TV Box V5 compact

Ik begrijp dat het vandaag je laatste dag in deze functie is. Veel succes in je nieuwe rol vanaf morgen!

@AntonellaD Ik heb zojuist een mail ontvangen met details van de aanvraag (nieuwe TV Box).
Bij terugzending van materiaal staat

Het Proximus-toestel dat u tot nu huurde, kan gerecycled worden. Veel van de componenten kunnen worden hergebruikt om nieuwe toestellen te maken. 

Het is daarom belangrijk dat u uw toestel naar een Recupel-inzamelpunt (

https://www.recupel.be/nl/vind-een-inzamelpunt/) of naar een afvalverwerkingscentrum bij u in de buurt brengt. Proximus neemt volop deel aan de strijd tegen klimaatverandering.

 

Ik zal het morgen naar een container park brengen.
Met vriendelijke groet
Jantje_B.

Reputatie 7
Badge +3

@Jantje_B De omruiling van de decoder is nu administratief ook in orde. De oude decoder mag inderdaad naar het containerpark.

@AntonellaD 
Ik begrijp dat het vandaag je laatste dag in deze functie is. Veel succes in je nieuwe rol vanaf morgen!

Dank je wel! 🙏🏼

Groetjes,
​​​​​​​Antonella

Ik heb mijn oude tv box V3 vervangen door een nieuwe V7.

Ik heb echter geen retourlabel ontvangen om de oude tv box in te leveren bij Proximus.

Gelieve mij dit retourlabel te willen bezorgen.

Dank bij voorbaat,

Alleen TV boxen van het type V5-compact, V6 en V7 moet teruggestuurd worden na een omruiling de oudere voorafgaand decoders zijn voor het recyclagepark.

NB: hier kun je de verschillende type decoders zien:

→ TV Box | Proximus

Reageer