Beste,
Graag opnieuw een mail sturen met het af te drukken retourlabel aub.
Het gaat over bestelling R000000110000KWAPB.
Heb al in spam/ongewenste mails gekeken, maar buiten de barcode in de opvolging van MyProximus en bevestigingsmail van afspraak/wijziging heb ik geen retour ticket gekregen.
Alvast dank,
Tom
Dag Tom, deze labels volgen automatisch na activatie van de nieuwe apparatuur. Groetjes, Heidi
Beste,
Ondertussen is de technieker geweest, en is de nieuwe apparatuur geactiveerd, maar nog steeds geen retourlabel ontvangen.
Ook via MyProximus kan ik er geen vinden.
De opvolgingssectie van bestellingen is al dagen niet bereikbaar. Noch via desktop, noch via tablet/smartphone…
proximus forummedewerker kan de retourlabels maandag via mail ook opsturen.
je kan het mailadres in je → ForumProfiel zetten indien dit nog niet gebeurd is
in een met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
of In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten of aangeven op welk mailadres je die wilt ontvangen. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
Beste Antonella,
Dank u, Mailtje + bijlage goed ontvangen.
grts
Beste, ik heb al meeredere malen gebeld voor een nieuw retour label te ontvangen. Men zegt steeds ik een mail ga ontvangen, de bevestigings mail heb ik niet dus kan ik hem niet afprinten. Kan iemand me helpen? We trisitg men steeds zegt we gaan jou een mail versturen, tijd verloren aan telefoon!
Deze retourlabel vind je ook niet terug in Myproximus onder bestellingen ?
Ik heb hetzelfde voor.
Deze ochtend is nieuwe decoder geleverd (bedankt voor de snelle levering)
Maar ik heb geen retour label.
Gebeld, gechat, maar nog geen mail ontvangen.
Ook in MyProximus staat niets onder bestellingen (laatste dateert van 2021)
Bedankt
Wat zouden al die gasten doen zonder Antonella. Profiteer er nog twee dagen van. Toch bedankt Antonella voor alle hulp op het forum en veel genoegdoening met uw nieuwe functie.
We zullen haar hier zeker heel hard missen.
Het stond een paar dagen geleden onder haar antwoord op het forum. Opletten hè Martin!
We zullen haar hier zeker heel hard missen.
Vanaf 01/07/2022 verander ik van functie binnen Proximus en zal ik helaas niet meer werkzaam zijn op het forum.
groetjes, Martin.
Geen probleem:
- SN: 255871239
- Model: TV Box V5 compact
Ik begrijp dat het vandaag je laatste dag in deze functie is. Veel succes in je nieuwe rol vanaf morgen!
Bij terugzending van materiaal staat
Het Proximus-toestel dat u tot nu huurde, kan gerecycled worden. Veel van de componenten kunnen worden hergebruikt om nieuwe toestellen te maken.
Het is daarom belangrijk dat u uw toestel naar een Recupel-inzamelpunt (
https://www.recupel.be/nl/vind-een-inzamelpunt/) of naar een afvalverwerkingscentrum bij u in de buurt brengt. Proximus neemt volop deel aan de strijd tegen klimaatverandering.
Ik zal het morgen naar een container park brengen.
Met vriendelijke groet
Jantje_B.
Ik begrijp dat het vandaag je laatste dag in deze functie is. Veel succes in je nieuwe rol vanaf morgen!
Dank je wel!
Groetjes,
Antonella
Ik heb mijn oude tv box V3 vervangen door een nieuwe V7.
Ik heb echter geen retourlabel ontvangen om de oude tv box in te leveren bij Proximus.
Gelieve mij dit retourlabel te willen bezorgen.
Dank bij voorbaat,
Alleen TV boxen van het type V5-compact, V6 en V7 moet teruggestuurd worden na een omruiling de oudere voorafgaand decoders zijn voor het recyclagepark.
NB: hier kun je de verschillende type decoders zien:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.