Vraag

R4WEBSHOP019980298 SIM kaart nog steeds niet geactiveerd

  • 16 September 2023
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Nam op 14/09 mijn nieuwe terminal en SIM kaart in ontvangst maar nu twee dagen later heb ik nog steeds geen signaal.

Stelde mijn vraag reeds aan de helpdesk gisteren en die lieten me weten het dadelijk op te lossen met de technische dienst. Maar tot zover dus nog niets.

Iemand enig idee hoe ik aan een oplossing kom?

 

 


5 reacties

Iemand van PX zelf komt hier pas maandag terug langs.

heb je het toestel al eens volledig opnieuw opgestart

eventueel naar de PX shop terug langs gaan.

Nam op 14/09 mijn nieuwe terminal en SIM kaart in ontvangst maar nu twee dagen later heb ik nog steeds geen signaal.

Stelde mijn vraag reeds aan de helpdesk gisteren en die lieten me weten het dadelijk op te lossen met de technische dienst. Maar tot zover dus nog niets.

Iemand enig idee hoe ik aan een oplossing kom?

 

 

Iemand van PX aanwezig die me kan verder helpen? Nog steeds geen actieve SIM kaart….

Reputatie 7
Badge +5

@Timke Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

@DaisyS Spijtig genoeg nog geen steeds actieve sim kaart. Persoon in de Proximus winkel kon me ook niet verder helpen zo bleek.

Had toch graag een oplossing gekregen. We zijn intussen al weer een tiental dagen verder natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +3

@Timke

Je mag je klantnummer of het GSM nr. toevoegen op je profiel a.u.b., dan kijken we dit na.

 

Geert

Reageer