Goedendag,
Gisteren is de monteur langs geweest om onze verhuizing af te ronden. In de middag werkte het internet en onze twee mobiele telefoons ook gewoon.
In de avond wilde ik de Google installeren om TV te kijken en het internet was down. Ik ben in MyProximus gaan kijken of er iets bijzonders stond.
Tot mijn verbazing zag ik dat onze bestelling bezig was, ik was benieuwd wat dat dan was. Staat er dat ik mijn spullen op/voor 4 december op moet sturen. Er zat ook een label bij. (Bestelnummer: R4BULKORD002895261).
Alleen heb ik onze abonnementen niet opgezegd en wil helemaal geen pay to go. De eerste vraag is dan, wie dan wel? De tweede en belangrijkste; hoe gaan jullie dit vandaag nog oplossen. Het is een zakelijke aansluiting en kunnen niet zonder internet en telefonie.
Ik wil graag bij Proximus blijven, maar als dit niet spoedig wordt opgelost stap ik over naar een andere aanbieder. Ik hoop oprecht dat het snel opgelost en gecompenseerd wordt.